31 Ağustos 2012 Cuma

Aslanım Benim :)


Aslanım benim diye sevdiğimiz yavrularımıza, aslanlı bir yaşgünü yapalım bu sefer de :))) Aslanlı seti buradan bilgisayarımıza indirelim.
Her zamanki gibi önce davetiyelerimizi hazırlayıp gönderelim,
Duvar afişimizi uygun bir yere asalım,
Topkek kabı, süsleri, şişe/peçete etiketlerini de hazırlayalım,
Aslanımızın kral tacını yapalım, partimizin aslan kralı o :)
Gelen minik konuklara birer aslan maskesi verelim, onlar da aslan tabi ki :)
Minik hediyeler hazırlayıp, aslanlı paketimize koyup konuklarımıza verelim...
Küçük sarı kağıt tabakları elişi kağıtlarıyla süsleyip aslanlara dönüştürelim ve duvarlara asalım,
Gelen konukların fotoğraflarını çekip tatlı anılar oluşturmak için, mukavvayı şekillendirip, boyayarak minik bir aslan yapalım, 
Miniklerin yüzlerini boyayıp, aslan temamızı daha da pekiştirelim, hem de eğlenceye katkı olsun...
Böyle bir pasta partimize çok uyar bence...

4 yorum:

emrelerinmaceraları dedi ki...

Ellerine sağlık pınar ablacım bitanesin sen çok öptüm yanaklarından oğuz çok ama çok sevinecek

Esra Atesakin dedi ki...

Benim de iki tane slanım var. Çok işime yarayacak, teşekkürler..

Pınar Karacasu dedi ki...

Oğuz'un mutlu olmasına ben de çok sevinirim :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok sevindim işinize yarayacak olmasına :)