15 Nisan 2013 Pazartesi

Minik Kuşlara Baykuş :)


Mini mini kuşlarımıza Baykuş teması yapmak isteyenler, buradan indirerek başlayabilirsiniz işe :) Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) 
Genel istek üzerine erkekler için de set hazırladım tabiki, buradan indirebilirsiniz.
Bu sette,
Topkek süsleri, kapları, 
Şişe / peçete süsleri, pipet süsleri,
Davetiye,
Olmazsa olmazımız : Duvar afişi,
(Bu da erkekler için olanı, duvar afişi alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz) 
Minik misafirlerimize, içine minik hediyeler koyup sunmak için, teşekkür etiketiyle beraber baykuş kutusu,
Yaşgününde hep beraber baykuş olmak için, maskeler var :)
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Erkekler için anı çerçevesini ise buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Miniğe böyle bir giysi yakışır sanırım, eteği kendiniz yapabilirsiniz :) Buradan bakın...
Erkeklerimiz için ise böyle bir giysiyi evde kolaylıkla hazırlayabiliriz bence.
Böyle bir pasta ve topkek aranjmanı çok şirin olabilir...
Balonlarınızı baykuş yapma fikri de güzel bence :)
Haydi kolay gelsin...

18 yorum:

Göksen dedi ki...

Merhaba sizi keyifle takip ediyorum. Nasıl bir printer kullanmamızı tavsiye edersiniz.

tubanne dedi ki...

Çok şirin olmuş yine,ellerinize sağlık Pınar hanım:))

Unknown dedi ki...

hangi formatta indirmemiz gerekiyor.??

Pınar Karacasu dedi ki...

Her türlü renkli printer olabilir, A4 (dosyakağıdı) boyutunda hazırladığım için, hiçbiriyle sorun olmaz. Ancak, fon kagıdına baskı alırsanız (karton kalınlığına yakın olduğu için) daha tok durur.

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler :)

Pınar Karacasu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pınar Karacasu dedi ki...

Tıklayınca açılacak sayfada, 'download' yazan tuşa bastığınızda pdf olarak indirebilirsiniz, boyut olarak A4 (dosyakağıdı) büyüklüğünde hazırladım...

Meltem dedi ki...

ama delikanlılar için baykuş yok mu? :) ellerinize sağlık

Pınar Karacasu dedi ki...

Siz istersiniz de olmaz mı :) Geldi bile...

GÖKKUŞAĞI BLOĞUM dedi ki...

merhaba, tesadüfen bulduğum sayfanız kızımın ikinci yaş günü konsepti için ilaç gibi geldi :)))
pepee li bir konsept arıyordum.Bu baykuşlu konseptin renkleri tam bana göreydi sağolsun teyzemin oğlu üzerinde oynayarak pepeli hale getirdi.pazar günü doğum gününü yapıcaz,ondan sonra isterseniz sizede gönderirim.

Unknown dedi ki...

Pınar hanım siteniz süper monster High temalı bi parti yapmak istiyorum ama etiketleri nereden indirebilirim nasıl yapılır lütfen lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim

Unknown dedi ki...

Lütfen çok aradım ama sizin sitedeki önerdiğiniz indirme adresindekiler gibi hazır bulamıyorum hemen indirip çıkartabileceğim

Pınar Karacasu dedi ki...

Bu sayfadan indirebilirsiniz :)
http://prettypartyideas.blogspot.com/2013/05/monster-high.html#more
Ya da bir adım daha gidersek, buradan direkt indirebilirsiniz :
http://mightydelighty.net/printables/ , yine indiremezseniz bana mail adresinizi verin, ben indirip, size mail atayım :) rpkaracasu@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Allah razı olsun çok sevindirdiniz beni çok teşekkürler

Emrah kaymak dedi ki...

merhaba pınar hanım,
sayfanızı yeni keşfettim ve gerçekten çok güzel şeyler var. Eşim ve ben oğlumuzun ilk doğum gününü ileride de anabileceğimiz şekilde kutlamak istiyoruz. bunu için internet ortamında araştırma yaparken sayfanıza rast geldik. rica etsek bize küçük adam konseptine dair neler önerebilirsiniz, ya da elinizde bu konsepte ait şablonlarınız var mı?

Adsız dedi ki...

Merhabalar
Mavi ağırlıklı pepe parti kitlerini nasıl bulabilirim

Pınar Karacasu dedi ki...

Bana mail atar mısınız ? rpkaracasu@hotmail.com

esrara dedi ki...

pınar hanım harika bir blog. çok işime yaradı. hazine bulmuş kadar sevindim. sagolun ellerinize sağlık