27 Mayıs 2013 Pazartesi

Şirinlere Şirinler Yakışır


Bu seferki de minik şirinlerimize uyacak bir konsept :) Şirin Babası, Şirinesi, tip tip Şirinleri, Gargameli ve Azmanı ile yıllarca izlediğimiz Şirinler, hala belleklerimizde :)
Şirinleri , simdi de minik şirinlerimizin yaşgününde kullanmaya ne dersiniz ?
Hadi buradan indirerek başlayalım işe, bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;)
Bu setimizi de oldukca zengin hazırladım, içinde
Topkek süsleri ve topkek kabı,
Şişe/peçete süsleri, pipet süsleri,
Duvar afişi, (duvar afişi alfabesini buradan indirerek istediğiniz harfi basarak istediğiniz yazıyı yazabilirsiniz)
Daha sonra konuklara da verebileceğimiz, maket Şirinler taksi,
 ve Şirinler otobüsü,
Konukların herbirinin takması için Şirinler maskeleri,
Küçük/büyük parmaklar şenlensin diye parmak kuklalar ve
 
Şirinler şapkaları var.
Ayrıca konuklar için hazırladığımız minik hediye paketlerini de mantar evler şeklinde yapabilirsiniz, buradan indirip, buradan da nasıl yapılacağı hakkında bilgi alabilirsiniz.
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz,  üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini de buradan indirebilirsiniz (A3 boyutunda).
Giysiler için ise önerim, erkekler için bu
kızlar için ise bu olabilir :)
Şirinlere ise böyle şirin bir pasta yakışır bence...
Kolay gelsin...

13 yorum:

Mucit Anne dedi ki...

Ne güzel şeyler yapmışsınız. Profilinize de göz attım. Maşallah! Ben de bloğuma beklerim. Sevgiler...

http://www.hanhildem.blogspot.com/

Pınar Karacasu dedi ki...

Teşekkürler, ben de aldım sizi takibe, özellikle tatlılarınızı deneyeceğim tek tek ;)

Unknown dedi ki...

Merhaba, yaptığınız şeylere bayıldım. Onları burada karşılıksız olarak insanların kullanımına sunmanız harika. Ama hep tek bebek için. Sadece 1 tane kız ikizler için hazırladığınızı gördüm. Benim ikiz erkek bebeklerim var ve yakında dişlerinin çıkmasını bekliyorum. Aslında sayfanızı diş buğdayı için araştırma yaparken keşfettim. Sizden ricam hem diş buğdayı hem de 1 yaş doğum günü temalı erkek ikizler için düzenleme yapmanız. Doğum günü için arabalı konseptte olabilir. Bir de davetiye yapabilirseniz çok sevinirim. Eğer ricalarımı gerçekleştirebilirseniz beni çok mutlu edersiniz. Şimdiden teşekkürler.

Melike dedi ki...

Pınar hanım merhaba,
Bloğunuz inanılmaz bir mucize, ben ve işyerindeki tüm arkadaşlarım sizin ürünlerinizden o kadar çok yararlandık ki, insanlara yardımcı olmanız harika bir davranış, teşekkürler....

Pınar Karacasu dedi ki...

Umarım geç kalmamışımdır, en kısa sürede ekleme yapacağım...

Pınar Karacasu dedi ki...

Güzel sözleriniz için çok teşekkürler, bu tür yorumlar aldıkca inanılmaz motive oluyorum :)

handan dedi ki...

Yine muhteşem bir set olmuş Pınar abla! Bu Eylül'de Kayra'nın doğum gününü de bu setle kutlayalım. Yoksa kızımınkini mi bunla kutlasak... Yaşasınnn Pınar Teyzemiz! :))Ellerine sağlık.

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok tatlısın :), teşekkürler...

Hayatın Tatları dedi ki...

siz varya harikasınız :) blogunuza bayıldım günlerdir banner nasıl yaparım etiket nasıl yaparım diye düşünüp azıcık bilgisayar bilgimle debelenip duruyordum! ve sizi keşfettim aileniz çok şanslı. şirinler pertimizi artık rahatlıkla yapabilrim sayenizde hemen yükledim bastırmaya gidiyorum fotografları mail atarım sevgiler şule

Pınar Karacasu dedi ki...

Fotoları bekliyorum kesinlikle ;)

Adsız dedi ki...

Ben indiremi Yorum ama

fatmagül dedi ki...

Bende yeni blog açtım banada uğrayın sizin bloğunuz çok hoşuma gitti emekleriniz çok güzel:-)

Adsız dedi ki...

Bloğunuzu yeni gördüm çok beğendim. Paylaşımlarınız için teşekkür ederim. Şirinler Parti Setine Neva 6 yaşındayazısını eklemek isitiyorum fakat ekliyemiyorum. Yardımcı olur musunuz? Teşekkürler :)