6 Kasım 2013 Çarşamba

Pır Pır Kelebek...


Özellikle minik kızlara çok yakışan bir konsept 'kelebek'. Daha önceden hazırlamıştım, epeydir yayınlayamamıştım, ancak o kadar çok istek alınca hemen yayınlamaya karar verdim.
Parti setini hemen buradan indirebilirsiniz.
Parti setimizde her zamanki gibi, duvar afişi, ( duvar afişi alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz)
Şişe/peçete etiketleri, topkek süsleri ve kapları, pipet süsleri ve tabak içi süsü,
Patlamış mısır (popcorn) kutusu, 
 Ve çikolata kağıdı var,
Kelebekler salonda da uçuşsun isterseniz dosyayı  buradan indirin ve açıklamayı okuyun.
Ayrıca kapı afişi de hazırladım, buradan indirebilirsiniz. Afişin A3 boyutlarında basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Anı Çerçevesini ise buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz....
Bu da pasta örneğiniz :)
Not: Renklerde ve yazı hizalarında yeni oluşmaya başlayan ve blogdan kaynaklanan sorunları zaman içinde halledeceğimi umuyorum ...

37 yorum:

Melike dedi ki...

çoook güzel, emeğinize sağlık

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler :)

mavii dedi ki...

Tesekkurler cok ciciler:)

Pınar Karacasu dedi ki...

Asil ben tesekkur ederim guzel sozleriniz icin :)

Bu Benim Dünyam dedi ki...

Çok güzel bayıldım...Benim kızımında doğum günü var bu ay sonu acaba onun ismine de bu kelebekli temayı hazırlayabilirmisiniz...Bu işlerden hiç anlamıyorum ama ilk çocuk ilk heyecan olunca merak ediyor insan.Kızımın ismi Begüm Nur

Pınar Karacasu dedi ki...

Mail attım :)

Bu Benim Dünyam dedi ki...

Çok özür dileyerek tekrar rahatsız ediyorum mailime gelmemiş yada ben bulamamışım mail adresim topcubusra@gmail.com tekrar atarsanız memnun olurum

Unknown dedi ki...

harika harika harika :) görünce o kadar sevindim ki anlatamam kızımı minik kelebeğim diye seviyorum, sonra bloğunuzu keşfettim ama kelebek teması yoktu ben de bir mail ille istekte bulunmayı planlarken bir de ne göreyim pır pır kelebek. çok teşekkürler.

Unknown dedi ki...

acaba bir de kelebek temalı banner alfabesi mi olsa ( çok mu oluyorum ne :D )

Mor Hastası dedi ki...

Ne güzel şeyler yapıyorsunuz size bayıldım izniniz olursa blogumda sizden bahsedeceğim banner alfabesi olsa bence de çok güzel olurdu isim yazamadık ama olsun böylede bizim için güzel oldu çok teşekkür ediyorum size..:))

Mor Hastası dedi ki...

Not: Yorum yaparken çıkan doğrulama şeysini kaldırabilirmisiniz yorum yapmada caydırıcı oluyor..
Şimdiden teşekkür ederim :))

Nisa Su dedi ki...

Merhaba, bende kizimin dogumgunu icin bi konsept begendim.Fakat bunun icin harf ve yazi degisikligini nasil yapicagimi bilmiyorum.Bu konuda bana yardimci olurmusunuz.

Nisa Su dedi ki...

Merhaba, bende kizimin dogumgunu icin bi konsept begendim.Fakat bunun icin harf ve yazi degisikligini nasil yapicagimi bilmiyorum.Bu konuda bana yardimci olurmusunuz.

Unknown dedi ki...

Merhaba, kızımın doğum günü için alternatifler ararken size rastladım bu konuda pek bir bilgi sahibi değilim sizinle iletişime geçebilmemiz mümkün mü acaba?

GAMZEM dedi ki...

Merhaba kusura bakmayın rahatsız ettim sizi. oğlumun iki yaşını kutlayacagim haftaya. peppeli bir şeyler koysaniz sitenize çok sevinirim. banner ihtiyacım var :( oğlumun adı: ÖMER RIZA

Pınar Karacasu dedi ki...

Mail adresim : rpkaracasu1@gmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Mail atar mısın ? rpkaracasu1@gmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba indirmek için giriş yapmaya çalışıyorum hata veriyor.acaba nasıl yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim.teşekkürler.ayrıca süper

Pınar Karacasu dedi ki...

Az önce kontrol ettim, sitede bir sorun yok. Büyük ihtimalle bilgisayarınızın koruma programı açık ve bazı sitelere girişi engelliyor. Mümkünse başka bir bilgisayardan deneyin indirmeyi, ya da korumaları geçici olarak kaldırın, site emniyetlidir :)

Unknown dedi ki...

merhaba....harikasınız gerçekten...benim küçük kelebeğim rüya nında 1.yaş günü var...yardım ederseniz çok memnun olurum...şimdiden çokkk teşekkürlerrrrr

Unknown dedi ki...

merhaba elinize sağlık. bende kızım için 1 yaş günü hazırlıklarına başladım. bunlar çok iyi oldu ? isim yazmak için paint te mi yapmalıoyım ? yuardımcı olabilirmisiniz ?

Unknown dedi ki...

Merhabalar. Yaptıklarınızı görünce hayran kaldığımı itiraf etmeliyim. Kızımın doğumgünü yaklaşırken burayı keşfetmem hem çok büyük bir şans hem de harika bir tesadüf oldu. Pır Pır Kelebekler tam bize göre derken 2 yaşına girmek üzere olan kızımın aydede ve yıldız tutkusunu farkettim. Acaba aydede ve yıldızlar konulu bir konsept için bize yardımcı olabilir misiniz? Sevgiler...

cananaykanat dedi ki...

Ayyyyy bayildim bunlara tamda benim minik kelebegime uygun :) henuz 7 aylik ama ben 1 yas icin hazirliklara simdiden basladim ve sizi bulmus olmama cok ama cok sevindim :)

ecenin annesi dedi ki...

ece nin 2. dogumgunu icin bunları kullanacagim çok güzeller ellerinize saglik

Unknown dedi ki...

Mrb emeğinize sağlık hepsi muhteşem. Rica etsem kelebek temali davetiye hazırlar misiniz? Ayın sonunda kızıma kelebek temali 2. Yas gunu partisı yapacağım da. Şimdiden teşekkür ederim ☺

Unknown dedi ki...

Pınar hanım Merhaba parti setini indirmek için tıklandığında uyarı veriyor ve sayfa açılmıyor. Neden olabilir acaba?

Pınar Karacasu dedi ki...

Evet gördüm :( Acrobat.com ara sıra böyle bakıma giriyor, birkaç saate kadar açılır tekrar...

Unknown dedi ki...

Pınar Hanım
Merhaba. Emeğinize elinize sağlık. Her şey çok güzel olmuş, siteniz bir başka güzel.
Benim de kızım yakında 1 yaşına girecek ve onun için bunları yapmak istiyorum. Bu konuları pek bilmediğimden sizden yardım istiyorum acaba "iyi ki doğdun" yazan yerlere GÜL'de yazabilir miyiz?
Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.
Murat KAYA

Unknown dedi ki...

Merhaba,

Ellerinize sağlık, kızımın doğum günü için kullanacağım, Ancak kapı için yada duvar için "BERRA'NIN DOĞUM GÜNÜNE HOŞ GELDİNİZ" yaza bir kaşılama notu için yardımcı olabilir misiniz bana.
fatostskn@gmail.com
Teşekkürler
Fatoş

zehra zeynep dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım
Ellerinize sağlık.Bişey sormak istiyorum.Bu konseptin davetiyesi yok mu?

fatma erdem dedi ki...

Merhaba... Çok güzel bir katkı bizim için emeğinize sağlık. Sormak istediğim duvar afişi için Yayınladığımız alfabe harflerini güzel bir şekilde aşabilmek için hangi boy ve özellikteki kağıda almak gerek... Çok teşekkürler...

Pınar Karacasu dedi ki...

A4 boyutunda beyaz fon kagidina basmanizi tavsiye ederim...

Pınar Karacasu dedi ki...

A4 boyutunda beyaz fon kagidina basmanizi tavsiye ederim...

fatma erdem dedi ki...

Çok teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Kizim 1 ay sonra yasina girecek ve zaten konseptimiz kelebekti.Bircok susu de kendim hazirlamak icin fon kagidi,maket kartonu vs. Almisken tam da bu guzel sayfayi kesfettim.Tek sorum olucak.Hatira cercevesi ciktisini almak icin uygun buyuklukte cikti veren yerler var midir?

Pınar Karacasu dedi ki...

Ozalitcilerde ve bazı büyük kırtasiyecilerde büyük boy çıktı alınan yazıcıları bulabilirsiniz.

Unknown dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım öncelikle paylaşımınız için teşekkür ederim isim eklemek istiyorum nasıl yapabilirim