12 Şubat 2014 Çarşamba

Cim Bom Boooom...


Muzicons.com Sırada UEFA şampiyonu Galatasaray var...
Seti buradan indirebilirsiniz, bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) Bu setimizde,
 
Duvar afişi,
 Topkek süsü, kabı,
Kitap ayracı,
 Şişe / peçete etiketi ve pipet süsleri var...
 Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini de buradan indirebilirsiniz. 
Kapı afişi enaz A2 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Böyle balonlar da tavanda yerini alırsa, yaşgünü hazırlıkları tamamdır :)

14 yorum:

cocugumlaeglenirken dedi ki...

çok güzel olmuş. Keşke bir de tıp temalı birşey hazırlasanız ne güzel olur : )

tubanne dedi ki...

Merhaba Pınar hanım,bu sene de geçen sene olduğu gibi doğumgünümüzü sizin setinizden yaptık,çok teşekkürler:))

http://tubanne.blogspot.com.tr/2014/02/egenin-2-yas-dogumgunu-partisi.html

Adsız dedi ki...

MERHABA BEN NALAN TÜRKYILMAZ BLOGUNUZA BAYILIYORUM NE KADAR GÜZEL ŞEYLER YAPIYORSUNUZ.BENDE OĞLUMA 1 YAŞ DOĞUMGÜNÜ YAPMAK İSTİYORUM.OĞLUM TAVŞANLARI ÇOK SEVİYOR.ACABA TAVŞANCIKLI BİR ÇALIŞMA YAPAR MISINIZ ?

ayşins dedi ki...

Merhabalar, butun hepsi cok sirin gercekten, ellerinize sağlık. Bende oğluma minion rush temalı bi parti düzenlemeyi düşünüyorum onunla ilgili çalışma da yapabilirmisiniz acaba?

Pınar Karacasu dedi ki...

Şimdilik minikler için çalışıyorum, ama, büyükler için de çok istek gelmeye başladı, bir ara yapmaya çalışırım 'TIP'ı da :)

Unknown dedi ki...

Pinar hanim yogun takipcilerinizden biri oldum artik:) hergun bu sayfaya girmeden edemiyorum. Minnak kizim 5.ayinda suan.Kiz bebeklerin 6 aylik kinasi diye eski bir gelenek var, bununla ilgili tema hazirlar misiniz? Simdiden cok tesekkurler

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok güzel olmuş herşey, ellerine sağlık, Egecik de kocaman olmuş bu arada, tebrikler, nice yaşlara :)))

evlerepasta dedi ki...

merhaba pınar hanım, yaptığınız güzel şeyleri bizimle paylaştığınız için teşekkür etmek istiyorum.
sizden birde, eğer mümkünse, bir ricam olacak. Bugünlerde prenses sofia kız çocukları için pek bir revaçta, bununla ilgili de bir kit hazırlayabilirseniz gerçekten çok güzel olacağını düşünmekteyim.
Elleriniz dert görmesin.
sevgiler

Unknown dedi ki...

merhaba pınar hanım, öncelikle tüm paylaşımlarınız çok güzel...
böyle bir maharetiniz var ve siz hiçbir ücret talep etmeden bunu bizlerle paylaşıyorsunuz... çok çok teşekkürler..
benim sizden ricam, hiçbir takımı yansıtmadan sadece futbol teması çalışabilir misiniz...
size ailenizle ve torununuzla güzel bir hayat diliyorum..
sevgiyle kalın...

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım, takım konseptleri gerçekten çok güzel. Ellerinize sağlık ve de çok teşekkürler emekleriniz için. Biz Trabzonsporlular için de düzenleyebilir misiniz acaba bu konseptten?.. :)

Unknown dedi ki...

MERHABA PINAR HANIM HER DOĞUM GÜNÜNDE OLDUĞU GİBİ BUNDADA YARDIMINIZA İHTİYCIM VAR RİCA ETSEM DUVAR AFİŞİNDEN BOŞ BİR TANE MAİL ATARMISINIZ BANA İSİM YAZMAYI DÜŞÜNÜYORUMDA TEŞEKKÜRLER....

Pınar Karacasu dedi ki...

Bilgisayarınıza indirdiğiniz duvar afişini 'paint' programıyla açın, silmek istediğiniz yazıyı 'seç' komutuna basarak kutucukla seçin, sağ tuşa basarak'sil' komutuna tıklayın ve silin ;)

Unknown dedi ki...

Teşekkür Ediyorum:)

elson cade dedi ki...

kırtasiye, defter, matbu evrak, karne, modul, okul, büro koltuğu, tebeşir, robercolor, anadoluokul. ofis7 Türkiyenin En Hesaplı Ofis Kırtasiye Marketi. askılı dosya, askılı dosya, tahta kalemi, imza kalemi and sınıf defter.