6 Kasım 2014 Perşembe

Sünger Bob

Yeni konseptimiz miniklerin yeni favorisi Sünger Bob, filmi de çok yakında sinemalara geliyor...
Fragmanı burada :

Bu seti buradan indirebilirsiniz. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) 
Bu sette de her zamanki gibi,
Duvar afişi, (duvar afişi alfabesini buradan indirerek istediğiniz harfi basıp istediğiniz yazıyı yazabilirsiniz)
Topkek kabı ve süsleri,
Şişe/ peçete etiketi, pipet süsleri,
Çikolata kağıdı, tabak içi,
Popcorn kutusu,
Ve hediye kutusu var...
Anı Çerçevemizi de unutmadım tabiki, buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini de buradan indirebilirsiniz. 
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Böyle bir pasta güzel olabilir,
Yeşil-sarı balonlarla dekorasyonumuzu tamamlayabiliriz...
Kolay gelsin :)

23 yorum:

Unknown dedi ki...

Yine yeniden harika olmuş, elinize sağlık. Looney Tunes da çok güzel olur :)))

Unknown dedi ki...

Pinar hanim ellerinize saglik kizim icin dogun gunu partisi hazirligi icerisindeyim. Mumkunse mhtptprk@windowslive.com adresine pamuk prenses temasinon kus dosyasini gonderir misiniz indirmekte sikinti yadadim tsk ederim

Pınar Karacasu dedi ki...

Lİnki düzelttim, rahatlıkla indirebilirsiniz ;)

Pınar Karacasu dedi ki...

Ama Looney Tunes karakterleri o kadar çok ki :)))

Unknown dedi ki...

Teşekkürler pinar hanim ellerinize saglik

Unknown dedi ki...

Haklısınız :) en popüler olanlari mesela :)))

Unknown dedi ki...

Hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık :) popcorn kutusu favorim oldu :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Pınar hanım maalesef sitenizi geç gördüm yukardaki malzemeye dünysnın parasını verdim. Neyse artık��
Sizden ricam kostüm için bişey bulamadım

Adsız dedi ki...

Hac-er2000@hotmail.com buradan ulaşırsanız sevinirim fikirlerinizi bekliyorummm yaş gününe çok sz kaldıı!!!!

Adsız dedi ki...

1 yaş günü için sünger boB konsepti yapıcam kostüm bulamıyorum
Lütfen fikirlerinizi bekliyorumm
Hac-er2000@hotmail.com adresinden bana ulaşsanız çok sevinirimm

Pınar Karacasu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pınar Karacasu dedi ki...

Google arama motoruna 'süngerbob kostümü' yazarsanız, değişik seçeneklere ulaşabilirsiniz sanırım. Kostüm konusunda hiçbir bilgim yok maallesef. Bir de istenilen yazı veya resimi basan değişik siteler var, oradan da faydalanabilirsiniz belki...

Unknown dedi ki...

Öncelikle çoook teşekkürler oğlumun ilk dogum gününü yine sizin paylasimlarinizla yapmıştım bu senede atom karınca temalı bir parti istiyorum ama bulamadım hiç bir yerde bununla ilgili bir çalışma yaparsanız çok mutlu olurum sevgiler ve teşekkür ederim şimdiden

Adsız dedi ki...

Bende futbol topu temali istiyorum

Kayra'm Büyürken dedi ki...

Hepsi ama hepsi harika,oğlumun iki yildir konseptler ini buradan indirdim ve soran merak eden herkesi buraya yonlendirdim harika isler yapıyorsunuz pınar hanim kocaman bir alkisss.bu sene üçüncü yasgunumuz ve Thomas ve arkadaşlarının hayranı bir oğlum var,ama istediğim parçaları tam bulamadım.blogunuza bir de Thomas eklerseniz nasıl güzel olur anlatamam ;) sevgilerreee

Unknown dedi ki...

ben üye olamıyorum yardımcı olurmusunuz yoksa üyelik gerektirmiyormu

Unknown dedi ki...

ben üye olamıyorum yardımcı olurmusunuz yoksa üyelik gerektirmiyormu

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım; elinize, emeğinize sağlık gerçekten. Oğlumun doğum günü için yaptıklarınızdan faydalanacağım inşallah. Lego teması yapmayı düşündünüz mü hiç? Yabancı sitelerde buldum ancak 'happy birthday' değil 'iyi ki doğdun' yazsın istiyorum. birde anı çerçevesi yok onların. belki yaparsınız diye dört gözle bekliyorum:) harika çalışmalarınız için tekrar teşekkür ediyorum, selamlar, sevgiler...

Unknown dedi ki...

Pınar hanım ellerinize sağlık örümcek adam ve elsa konsepti indirmeye çalıştım ancak başaramadım. Acaba site de mi sıkıntı var

Pınar Karacasu dedi ki...

Az önce baktım, bir sorun yok, bir daha deneyin. Site kaynaklı olarak arada kesiklikler yaşanıyor maallesef :(

Adsız dedi ki...

Iyi gunler duvar afisi yapmak istiyorum nasil kagida basmam lazim bide en son bir araya nasil getircem hersey cok guzel olmus elinize saglik

Pınar Karacasu dedi ki...

Ozalitcide en ucuz kağıda bastırabilirsin.