12 Aralık 2015 Cumartesi

Otel Transilvanya...

Bu defaki konsepti torunum Atalay'ın isteği doğrultusunda oluşturdum :) Malum Otel Transilvanya filmi bu aralar çok popüler :)
Bu setin tamamını buradan indirebilirsiniz.Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;)
Bu setteki çalışmamda :
Topkek süsleri, topkek kapları,
Şişe/peçete etiketi, pipet süsleri,
Çikolata kağıdı,
Tabak içleri,
Davetiye,
Yarasa askı süsler,
Hediye kutuları,
Drakula dişleri,
Kont Drakula ve Mavis maskeleri,
Kont Drakula ve Mavis maketleri,

Ve duvar afişi var ( duvar afişi alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz). 
Kapı afişi enaz A2 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz. Buradan indirin.
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz. Üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Bu da pastamız...
İYİ EĞLENCELER...


6 yorum:

GAMZEM dedi ki...

Pınar hanım size mailde gönderdim biliyorum çok şey istiyorum ama itfaiyeli doğum günü partisi istiyorum :(((

Unknown dedi ki...

Pınar hanımm rıca etsem yardımcı olurmusunz kızımın yas günü olacak arı vız vız yapucam bı turlu beceremedim yapabilirmısnz

Unknown dedi ki...

Pınar hanımm rıca etsem yardımcı olurmusunz kızımın yas günü olacak arı vız vız yapucam bı turlu beceremedim yapabilirmısnz

Unknown dedi ki...

Hepsi harika elinize saglik

Unknown dedi ki...

Hepsi harika elinize saglik

emir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.