11 Eylül 2012 Salı

Ali Babanın Bir Çiftliği vaaar...


Tüm çocukların sevgilisi : hayvancıklar, miniklerimizin can dostları, yeni temamız bu  :)))
Setimizi buradan indirerek başlayalım işe. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;)Bu yeni setimizde de epey birşeyler var;
Konuklar için davetiyelerimiz,
Üzerlerinde şirin çiftlik hayvanları olan topkek süslerimiz,
Hem de bir sürü :) Topkek kaplarımız, şişe/ peçete etiketlerimiz, pipet süslerimiz,
3 boyutlu ahır maketi,
Anı kartı,
Çikolata kağıdı,
Kitap ayracı,
Patlamış mısır (popcorn) kutusu,
Ve duvar afişimiz...
Anı Çerçevemizi de unutmadım tabiki, buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini de buradan indirebilirsiniz. 
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Amerikan servis, A3 boyutunda basılması tavsiye edilir, buradan indirebilirsiniz.
Bu sefer yaşgünü çocuğumuza tema giysisi seçimimiz çok daha kolay, bahçıvan pantolonu ve oduncu gömleği yeter :)
Pastamıza bolca hayvancıklar koyalım,
Temamıza uygun renklerden oluşan balonları da sağa sola asalım, tamamdır herşey :)))

25 yorum:

Nihal Özel dedi ki...

Harika olmuş Pınar abla, ellerine sağlık ve çok teşekkürler :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Poyraz topperları sever umarım :)

sblr dedi ki...

çok güzeller bayıldım ellerinize sağlık

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Bu temaya kapı afişi ve fotoğraf çerçevesi ekler misiniz lütfen ?

Renkli Kelebekler Diyarı dedi ki...

Pınar hanım, çiftlik temasını indiremiyorumn, yardımcı olabılır mısınız?

Pınar Karacasu dedi ki...

Kontrol ettim, hiçbir sorun gözükmüyor, bilgisayarınızın koruma duvarı açık ve engelleme yapıyor olabilir...

Renkli Kelebekler Diyarı dedi ki...

Pınar Hanım,
The file you are trying to access could not be found. The file may have been deleted or moved in another session.
hatası veriyor,diğer temalarda herhangibir sorun yok ama bunu indiremiyorum.

Renkli Kelebekler Diyarı dedi ki...

Pinar hanim, ne yaptiysam indiremedim:( sizin bu konspeti bana mail atma sansiniz var mi?? Yegenimin dogumgunu icin kullanacagiz.lutfeeenn

Pınar Karacasu dedi ki...

Tabi ki olur, ama nereye atayım ki :)))

Renkli Kelebekler Diyarı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Renkli Kelebekler Diyarı dedi ki...

Pinat hanim, ilginiz ve yardiminiz icin cok cok tesekkur ederim. Sevgiler,

Adsız dedi ki...

çiftlik temasını indiremiyorum yardımcı olurmusunuz

Adsız dedi ki...

Pinar hanim, indiremedim:( sizin bu konspeti bana da mail atma sansiniz var mi?? kızımın dogumgunu icin kullanacağım sevgiler

Pınar Karacasu dedi ki...

Sanırım sitede bir çalışma var yine, birkaç saate kadar açılır. Eğer uzarsa bana mail atın göndereyim...
rpkaracasu@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım elinize sağlık harika bir çalışma daha... Ben bu konsepti oğlumun 2 yaş doğum günü için kullanmayı düşünüyorum. Ama resimlerin arka planlarını siyah beyaz inek deseni yapmak istiyorum hepsini.. Nasıl yapabilirim yardımcı olur musunuz LÜTFEN :)

Unknown dedi ki...

anı çerçevesi indirilemiyor pınar hanım

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pınar Karacasu dedi ki...

Acrobat.com sitesinden kaynaklanan sorunlar olabiliyor arada sırada, şu anda çalışıyor, yavaş, ama çalışıyor :)

Unknown dedi ki...

hiç açılmıyor hem anı çerçevesi, hem de kapı afişi :((
üye girişi yapmamızı istiyor adobe

Unknown dedi ki...

bir de tabak içi rica etsek sizi yormuş mu oluruz acaba ?

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Pınar Hanım ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Fakat anı çerçevesi ve kapı afişi üyelik olmadan açılmıyor. Kontrol eder misiniz lütfen. Teşekkürler..

Unknown dedi ki...

üye oldum gene açılmıyor

aysun mersin dedi ki...

PINAR HANIM SİZE EMAİL VE İNSTAGRAMDANDA YAZDIM AYNI SORUN BENDEDE MEVCUT NE YAZIKKİ AÇI ÇERÇEVESİ VE KAPI AFİŞİ ADOBEDENİN SİTESİNDE YOK RİCA ETSEM meray0606@hotmail.com email atabilir misiniz?ilginize teşekkürler