14 Eylül 2012 Cuma

Ninja Kaplumbağalar Kötülere Karşı :P

Tüm erkek çocukların sevdiği bir dizi ve oyun kahramanları olan Ninja Kaplumbağalar olsun yeni temamız, Leonardo ustanın liderliğinde, kötülerle savaşan Rafael, Mikelanjelo ve Donatello...
Ninja Kaplumbağalar Parti Setini buradan bilgisayarımıza indirelim. Setimizde,
Pizza dilimi ve tüm ninjaları içeren topkek süsleri ve topkek kapları,
Konuklara göndereceğimiz davetiyeler,
Şişe / peçete etiketleri, pipet süsleri,
Ninjalardan oluşan duvar afişimiz,
Tüm konuklara takmaları için vereceğimiz ninja maskeleri,
ve teşekkür etiketi iliştirilmiş, pizza kutusunu anımsatan minik hediye paketlerimiz var...
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz. Buradan indirin.
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz. Üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Böyle bir tema için, bundan daha şirin bir kostüm olabilir mi sizce :)
Bence böyle bir pasta da uygun olacaktır...

7 yorum:

handan dedi ki...

Süper güzel bir set hazırlamışsınız ellerinize sağlık.
Kostüm ve pastada çok güzel. Pastanın yanında ninja partisinde herhalde pizza olmazsa olmaz değil mi :)
Burdaki maske çok güzel olmuş, istenirse birde kumaş parçalarından gözlerine bant hazırlanabilir belki.
Ben birde misafir çocuklara hediye olarak kitap ayracı hazırlamayı düşünmüştüm, şişe peçete etiketini bu amaçlada kullanabilirim, birde malum ninjaların kılıçlarından ama birbirlerine zarar vermesinler diye kartondan yapılarak hediye hazırlanabilir.
Kullanacaklara ilave fikir olsun diye paylaşmak istedim.

Pınar Karacasu dedi ki...

Hah haaa, iyi bir fikir mi bilemedim, partide kan gövdeyi götürebilir :P Şaka tabiii :)))

aycicegim dedi ki...

Süpersiniz.Sitenizi yeni keşfettim ve bayıldım. Paylaşımlarınız için çok çok teşekkürler...

seviminaskanasi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mihriye dedi ki...

merhaba Pınar Hanım. Çok güzel şeyler hazırlamışsınız elinize sağlık. Ninja kaplumbağalar parti setini indiremedim acaba yardımcı olabilir misiniz?

Pınar Karacasu dedi ki...

Düzelttim ;)

Mihriye dedi ki...

çok teşekkür ederim :)