17 Ocak 2014 Cuma

Küçük Prenses :)

'Küçük Prens' konseptimden sonra, kız anaları 'biz de isterüüüüz' diye kapıma dayanınca mecbur bir de 'Küçük Prenses' yapmaz zorunda kaldım ve hemen yayına soktum :P
Tüm seti buradan indirebilirsiniz. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;)
Bu sette de, topkek kapları ve süsleri
Şişe/ peçete etiketi, pipet süsleri, şapka,
Duvar afişi, ( duvar afişi alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz)
Konuklar için hazırladığınız hediyeleri koymak için paket,
Çikolata kağıdı,
Anı kartı,
ve prenses tacı var.
Anı çerçevesini de buradan indirebilirsiniz. üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da maket bıçağıyla keserek hazırlayabilirsiniz.
Bu da kapı afişi, içindeki resmin yerine kendi prensesinizin resmini yapıştırırsınız artık :) Buradan indirin... A2 boyutunda bastırmanızı tavsiye ederim.

24 yorum:

Unknown dedi ki...

merhabalr öncelikle başarılarınızın devamını diliyorum blogunuzda ücretsiz parti şablonları paylaşmışsınız kendim ve benim gibi merklılar adına teşekküler.Size kafama takılan bir kaç sorum olacak eğer kendimiz yapmak istersek üzerindeki yazıları nasıl değiştireceğiz örneğin iyi doğdun hilali nasıl ve hangi programda yazacağız hazır şablonların üzerinde hangi programla oynamalar yapacağız bu çalışmlaraı adobe photoshoptamı hazırlıyorsunuz üzerindeki oynamaları örneğin resim eklemey falan photoshotamı yapıcaz yoksa farklı bir programlamı çalışıyorsunuz bu konuda bana yardımcı olursanız çok müteşekkir olurum kızımın doğum gününü hazırlamak istiyorum sevgi ve saygılar

cocugumlaeglenirken dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederiiimmm :)

Unknown dedi ki...

Keske benim cocuklarimin babanesi olsaydiniz demekle basliyorum hersey cok guzel ve ozel ellerinize emeginize saglik bende ay sonunda kizimin 1 yas dogumgununu kutlucam fakat ben konsepti leopar ve pembe kurdeleli dusunuyorum eger elinizde boyle bi gorsel varsa paylasirsaniz cooook sevinirim. Tekrardan yayinladiginiz hersey icin tesekkur ederim

narni dedi ki...

Merhaba, blogunuzu keyifle takip ediyorum , prenses setini çok beğendim ve önümüzdeki doğum gününde kızım için kullanmayı düşünüyorum. Ayrıca kızımın geçtiğimiz 3 yaş doğum günü için sizin minnie mouse setinizi kullanmıştım.

http://narnicity.blogspot.com/2013/12/minnie-mouse-temal-dogum-gunu-partisi.html

Blog postumda sizdende memnuniyetle bahsettim , paylaşımlarınız için çok teşekkürler.

Marcela Gmd dedi ki...

Beautiful!!! would you like to follow each other? let me know...
Besos, desde España, Marcela♥

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım harikasınız siz :) bloğunuzla tanıştığımdan beri hergün girip hangisi olsa diye uzun uzun inceliyorum :) bizim doğumgünümüz nisanda ben size söyle bir şey sorucam mesela bu konseptinizde renkler pembe ve bordo ya ben pembe ve lacivert olsun istesem o belirttiğiniz linklerde bunlarla ilgili bir değişiklik yapabilme şansımız var mı ?

Unknown dedi ki...

Merhaba gercekten hepsi birbirinden guzel emeginize saglik bu konsepti indirdim rengini mor yapmak istiyorum nasil degistirebilirim ?

Unknown dedi ki...

Pınar hanım merhabalar size mail atmayı bir türlü başaramadım buradan yazıncada pek cvp alamıyorum ama bu konsepti indirdim resim ekleyip isim yazdım ama bir türlü rengini degiştiremiyorum lütfen bana yardımcı olabilirmisiniz yada mor renkli bir konsept bekliyoruz sizden

Pınar Karacasu dedi ki...

Öncelikle pdf. dosyasını jpg. dosyasına çevirin, bu işlemi internet üzerinden yapabileceğiniz sayfalar var. Sonra da, her bilgisayarda bulunan 'Paint' programıyla istediğiniz yazı değişikliklerini rahatlıkla yapabilirsiniz :)

Pınar Karacasu dedi ki...

I begun to follow your blog, yours is so nice also, like it :) Besos...

Pınar Karacasu dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş, ellerinize sağlık, benim de minik bir katkım olduysa ne mutlu bana :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Renk değiştirmek çok zor, beni de bayağı bir uğraştırıyor, neredeyse herşeyi baştan hazırlıyorum, çizgiler dışında herşey yeniden yapılıyor (yazılar, şekiller filan)...

Pınar Karacasu dedi ki...

İlk fırsatta mor versiyonunu da hazırlamaya çalışacağım :)

Unknown dedi ki...

çok teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Hepsi çok güzel elinize emeginize saglık ama sindirella bulamadım

Bu Benim Dünyam dedi ki...

kullandığınız yazı stili nedir

Pınar Karacasu dedi ki...

Devroye Unicode

Adsız dedi ki...

Bunları ne üzerine çıkarttrcaz bilgi verirsenz sevinirim tesekkürler

Pınar Karacasu dedi ki...

Dikkatli okursanız her türlü bilgiyi verdiğimi göreceksiniz, yukarıya 'Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır,' yazmışım zaten ;)

TENZİLE GÖKSU dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım,

Sitenizle yeni tanıştım ve çok beğendim. Benim gibi tüm annelerin hayallerini süsleyen çalışmalar yapmışsınız emeğinize sağlık...
benim kızımın doğum günüde ocak ayında miniğimiz prenses olmak istiyormuş :)
bizim içinde pembe ve gri tonlamalı prenses temalı çalışmalar yayınlamanız mümkün müdür acaba?

sevgiler...

Pınar Karacasu dedi ki...

Maallesef, renk değişikliği yapmam çok çok vaktimi alıyor, bu kadar vaktim olduğunda yeni bir konsept yapmayı tercih ediyorum :) Arama motoruna 'prenses' yazarsanız bir sürü prenses konsepti olduğunu göreceksiniz, maallesef bulduğunuzla yetineceksiniz artık, kusura bakmayın :(

Unknown dedi ki...

Merhaba Pinar hanim kizimin dogum gunu partisini kucuk prensesi konseptinizde ufak oynamalar ile melek k9nseti seklinde yaptim ve sonuc mukemmel oldu. Emeginize llerinize saglik. arkadasim dogum gunumuze hayran kaldi sayenizde sizden ricam en yakin zamanda pembe suyesili bir konseptle yayimlamaniz .. tekrar emeginize saglik

GÖKHAN SARI dedi ki...

merhabalar pınar hnm ellerinize sağlık çok güzel konseptler ama pembe ve su yeşili yapma planınız var mı? bir de derya hanım nasıl oynamalar ile konsepti değiştirdiniz?