12 Ocak 2014 Pazar

Kuş Sesleri....

Mini mini kuşlarımıza yakışır bir konsept şimdiki : Kuşlar... Seti buradan indirebilirsiniz. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;)
Bu sette, diğerlerinde de olduğu gibi,
Duvar afişi ( değişik yazılar yazmak isteyenler afiş alfabesini buradan indirebilirsiniz),
Topkek süsleri ve kılıfı,
Şişe/peçete etiketi, kürdan süsü, 
Çikolata kağıdı,
Davetiye,
Anı kartı,
Popcorn (patlamış mısır) kutusu,
Hediye paketi ve şapka var...
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Hoşgeldin kapı afişini de buradan indirebilirsiniz. Kapı afişinin enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Bu da konsepte uygun çokşirin bir pasta örneği,
Tavan süslemek için renkli balonlarımızı unutmayalım :)
Kolay gelsin...

48 yorum:

mavii dedi ki...

pinar hanim oyle guzeller ki allah razi olsun kullanirim ben bunlari tesekkuler linkler icin

Yolcu dedi ki...

nette bunlari sizin gibi paylasan hic gormedim. Daha onceki postlarinizdan yararlandim, bu kuslari da kullanmak icin sabirsizlaniyorum. Cok tesekkur ederiz Allah razi olsun..

cocugumlaeglenirken dedi ki...

çok teşekkür ederim ne kadar güzeller

Pınar Karacasu dedi ki...

Ne güzel, beğenmenize çok sevindim :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Kendi yapmak isteyip de yapamayanlar olduğunu fark edince böyle bir blog hazırlamaya karar verdim, tabi ki bu işi profesyonelce yapanların yolları her daim açık olsun, onlar da emek sarfediyor ...

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Pınar Hanım çok güzeller. Vaktinizi ve emeğinizi ortaya koyduğunuz bu şirin taslaklar için çok teşekkür ederim. Emeğinize sağlık. Sayenizde kızım İpek Serra'nın ilk yaşgünü çok güzel ve özel geçecek. Sizin gibi iyi kalpli ve yardımsever birini tanımak beni mutlu etti:) Görüşmek dileğiyle..

Pınar Karacasu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pınar Karacasu dedi ki...

Blogum sizlerle birlikte gelişiyor, postlarım çoğalıyor, herbir postta sizlerin inanılmaz katkısı var, benden size teşekkürler :)))

Melike dedi ki...

Pınar hanım yine harika bir iş çıkarmışsınız, tebrik ediyorum sizi.

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler :)))

Unknown dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel lütfen pepee li konseptte yaparmısınız...

Adsız dedi ki...

Burcu aslangul

Pinar hanm burda gozuken mail adresiniz aktif mi acaba size mail atmistim ,

Ne diyim bilemedim dedi ki...

slmlar
bu minik kuşlara bayıldım sizden bunun mavi fon üzerine olanını rica etsek acaba yayınlayabilirmisiniz? :)

Adsız dedi ki...

merhaba Pınar Hanım.öncelikle emeğinize sağlık diyorum gerçekten çok ugrastıgınızı düşünüyorum..gecen yıl ugurböcekli temanızı kızım için kullanmıştım dogumgunune..bu yıl da kuşları cok sevdiği için bu temanızı seçtim..acaba ''hoş geldin kapı afişini ''de eklemeniz mumkunmu..iyi çalışmalar..

Pınar Karacasu dedi ki...

Kapı afişini ekledim, yorumlara yanıt veremiyorum, blogda arıza var. Umarım buradan okuyabilirsiniz...

Unknown dedi ki...

Pepeeli koseptte yaparmisiniz.lutfennn

bir ben var dedi ki...

Merhaba pınar hanım,
Kızımın 1 yaş doğum günü için kuş sesleri konseptimize bayıldım, ellerinize , emeğinize sağlık.. Ben masamı ve kızımın elbisesini pembe- Turkuaz hayal etmiştim şimdi sizin kuş sesleri konseptinizle bu renkleri birleştirmek için bikaç program kullandım ama pek başarılı olamadım.

Adsız dedi ki...

Acaba çerçevenin baskısını nasıl alabiliriz mukavvadan mı yapılır birde nette çaydanlıklı etiketler gördüm fakat indiremedim tea party diye bir örnek yayınlamışlar bende öyle bişey yapmak istiyorum otarz ücretsiz etiketleri nereden bulabilirim pembeli morlu çaydanlıklı banneri peçete kılıfı vs.

Adsız dedi ki...

Pınar hanım çay partisi tarzında etiketleri nasıl bulabilirim

Pınar Karacasu dedi ki...

Bedava indirilebilen site sayıcı hiç yok kadar az, genelde tasarımların çoğu bana ait, sadece esinlenme denebilir :) Yabancı sitelerden 'free birthday party printables' diye araştırırsanız, belki ve umarım bulabilirsiniz. Ama yakında yapmayı düşünüyorum 'Çay Partisi' konseptini, birkaç istek daha oldu sizden önce de :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Çerçeve için, ozalitcilerden renkli baskı alabilirsiniz, boyutları 50*70cm. Daha sonra bu çıktıyı mukavva ya da kalın bir kartona yapıştırıp kesin...

Adsız dedi ki...

Çok guzel ve yararlı olur yaparsanız çok aradım fakat. Bedava değil hep üzeri site ismi yazılı o zaman sizi sabırsızlıkla bekliyorum tşkler bu arada

Unknown dedi ki...

MERHABA,
cömert paylaşımlarınız için teşekkürler.bende bu temayı kullanmayı düşünüyorum. baskı işini nasıl yapıyorsunuz. özalitçiye yaptırmadan normal printerda basmak için kullandığınız kağıtlar var mı özellikle şapka ve afişler için. teşekkür ederim

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhaba, normal printerdan fon kağıdı (veya fon kartonu da diyorlar) çıktı alabilirsiniz. Her kırtasiyecide bulabilirsiniz, A4 olarak da satılıyor, büyük levha olarak da , levha olarak alıp evde kendim kesip kullanıyorum bazen...

Unknown dedi ki...

Merhaba elinize emeginize saglik yanliz bir sey sorucam bunlari a4 mi basacagiz yoksa ozel bir kagida mi baski yapacagiz

Gülşah Okka dedi ki...

bunlar ne kadar güzel bayıldımmm çoook teşekkürler paylaştığınız için

gizem dedi ki...

merhabalar bu güzel paylaşımlarınız için teşekkür ederim elinize emeğinize sağlık..... sizden bir isteğim olucak isim yazabilmek için diğer harfleri ekleme şansınız olurmu...

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim ;)

Unknown dedi ki...

gerçekten tebrik ederim, emeğinizin karşılığı değil ama çok teşekkür ederiz boyle bi site için. benim de ricam pdf dosyası olanların üzerinde değişiklik yapamıyorum, isim vs yazmak için.. ne yapmam lazım..

kurabiyeci dedi ki...

MERHABA ÖNCELLİKLE EMEĞİNİZ TEŞEKKÜR EDERİZ BİZ DE BU KUŞLARI KULLANICAĞIZ BU YAZILARIN HANGİ KARAKTER OLDUĞUNU SORUCAKTIM BEN TEŞEKKÜRLER

Pınar Karacasu dedi ki...

Yazı fontu : Rehotalko ...

Unknown dedi ki...

merhabalar bu güzel paylaşımınız için teşekkür ederiz. kızımın 1 . yaş gününü kutlayacağız ve kuşları çok sevdiği için konsept olarak sizin bu paylaşımınızı seçtik fakat basım esnasında kuş şekillerinde ciddi kalite kaybı oluyor rica etsem orjinalini paylaşır mısınız? teşekkürler..

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhaba, Orijinal diye birşey yok, daha doğrusu var da dwg. formatında, hiçbir şekilde kullanamazsınız ve orijinallerini de paylaşmak prensibim değil maallesef :(
Biraz daha düzeltmeye çöalıştım, ancak, amatör olduğum için düzelte sırasında dosya büyüklükleri artıyor ve paylaşılamaz hale geliyor... Yine de biraz düzelttim. Artık böyle idare edeceksiniz, ya da ofset baskı filan düşünüyorsanız ve beğendiremedimse, bu işleri profesyonelce yapan bir şirkete başvurmanız gerekecek, üzgünüm ;)

Adsız dedi ki...

pınar hanım iyi günler.kızımın 1 yaşı için kuşlar temanızı kullanacağız bir çok şeyini hazırladım.sizden bir ricam var çikolata kagıdınıda ekleyebilirmisiniz.bırde o çikolata kağıtları için hangi çikolatadan almamız gerekiyor? emeginiz için çokkk teşekkür ederim.

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim, aşağıda linkde gözüken tip çukulata için boyutları : http://toptanservis.com/image/cache/data/urunler/ulker/batom-sutlu-500x500.jpg

Adsız dedi ki...

süpersiniz pınar hanım gerçekten çok teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

merhabalar paylaşımlarınız harıka ellerınıze saglık pınar hanım:) rıca etsem kuslar konseptıne davetıye ve dilek kartı da ekleyebılır mısınız?

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim ;)

Adsız dedi ki...

Bitanesiniz siz ya Nasil mutlu oldum anlatamam.ben de fen bilgisi öğretmeni yim ama kizimdan sonra 3 senedir calismiyorum özel derslerle idare ediyorum çocukları mutlu etmek ayri bir hobi tekrar teşekkürler ayrıca öğretmenler günü ile ilgilivcalismaniz da çok düşüncelisiniz

Adsız dedi ki...

Pinar Hanim merhaba
Cok harika gorunuyor elinize saglik!! Dun blogunuzu buldugumda gozlerime inanamadim. :))

Kizimin dogum gunu icin bunu kullanmak istiyorum ama adini eklerken renk degissin istemiyorum. Kullandiginiz rengin kodunu paylasabilir misiniz?

Bir de benim bulundugum yer itibariyla bunu fon kartonuna bastirmam zor olacak. Sizce normal kagida bastirip bunu duzgunce kartona yapistirsam, sonra ikisini birlikte kessem guzel gorunur mu?

Unknown dedi ki...

sayfaları açamıyorum pınar hanım yardımcı olun lütfeen

Pınar Karacasu dedi ki...

Herhangibir sorun göremedim, internet bağlantınızda bir sorun olabilir, biraz yoğun dosyalar, biraz beklerseniz yüklenir sanırım...

Unknown dedi ki...

Pınar hanım merhaba. öncelikle paylaşımlarınızın hepsi birbirinden güzel ellerinize emeğinize sağlık.biz de kızımızın ilk yaşgünü için bu kuşlu konsepti beğendik. ama peçete etiketlerine topkek etiketlerine şişe etiketlerine resimlerin altına isim eklemek istiyoruz ama adobe dosyası olduğu için değişiklik yapamadım. yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

Pınar Karacasu dedi ki...

Photoshop programında değişiklik yapabilirsiniz, ya da online olarak pdf. dosyalarını jpeg. dosyasına convert edip sonra işlem yapabilirsiniz. Ben online çeviri için bu siteyi kullanıyorum : http://pdf2jpg.net/

Ecem&Poyraz dedi ki...

Harika

Ecem&Poyraz dedi ki...

Ben 1 yaş ikizlerimin partisini sizin sayenizde istediğim gibi yaptım sıra 2 yaş partimizde 2 yaş yazılı bişiler hazırlarmısınız rica etsem zahmet olmaz ise

cihan dedi ki...

çok başarılı bir paylaşım olmuş.
Kuş İsimleri yöneticisi olarak başarılarınızın devamını diliyorum.