23 Nisan 2014 Çarşamba

Caillou...

Popüler çizgi filmlerden devam :)
Sıra minik beylerde, Caillou konsepti var sırada. 
Öncelikle, her zaman olduğu gibi, tüm seti buradan indirelim, Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;)
Bu sette, duvar afişi (tüm harfleri içeren banner alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz)
Topkek süsleri ve kapları,
Şişe / peçete etiketleri, pipet süsleri,
Çikolata kağıdı, tabak içi süsü,
Ve patlamış mısır kutusu var.
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz. üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini de buradan indirebilirsiniz. 
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Parti için Calliou kostümü hazırlamak çok kolay :)
Rengarenk bir Caillou pastası örneği.
Yine bol renkli balonlar...

16 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar pinar ablacim.oglumun dis bugdayindan beri surekli takipcinizim.oglumun dis bugdayi ilk d.gunu partisi yigenimin dis bugdayi partisini sizin sayenizde renklendi.simdi sirada oglumun 2.yas partisi ve miniik kizimin alti ay kinasi var.hazirladiginiz parti setini gorunce havalara uctum diyebilirim.sizin sevrrek yapmaniz sebebiyle szden bir ricada bulunmak istedim.oglumun 2.partisinin konusu yaninda ayirmadigi oyuncagi 'bobo:-)' migrosun yesil kangurusu.belki dedim keyfekeder saatlerinzde boyle bir set hazirlayabilirsnz bizim icin:-)simdiden yaptiginiz yapacaginiz butun setler icin tesekkurler.sevgilerle:-)

Unknown dedi ki...

Son dönemlerde eski gelenekleri tekrar yaşatmak deyim yerindeyse moda halini aldı. Bebek mevlidi ya da kırk mevlidi de bunlardan biri. Bebislere çok şık elbiseler hazırlanıyor ve satılıyor. Pınar hanimcim demem o ki bu boşluğu doldurursaniz çoook insanı mutlu edersiniz :) sağlıkla kalın

Pınar Karacasu dedi ki...

Mevlid, kına beraber yapılıyor diye bebek kınası hazırlamıştım zaten, ama, sadece mevlit için nasıl birşey yapabilirim bir düşüneyim...

Unknown dedi ki...

Haddim olmadan fikir vermek isterim Pinar Ablacim (samimiyetinize güvenerek bu tabiri kullanıyorum). Kırk mevlidi nin olmazsa olmazlarindan biri lohusa şerbeti, ikrami yapilirken bardaklar şişe etiketleriyle süslenebilir. Lohusa bardağı süsleme diye bi sektör oluştu :) ve çok da cici duruyor. Aklıma başka şeyler de gelirse paylaşırim ;)

Adsız dedi ki...

muhteşem rengarenk...

Pınar Karacasu dedi ki...

Teşekkürler, rengarenk sevenler için yaptım :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Sadece bana değil, takip edenlere de yardımcı oluyorsun :)

Unknown dedi ki...

merhaba pınar hanım, fikirlerinizi sitenizi ve hazırladığınız setleri herkes gibi ben de çok beğendim. sitenizi internette oğlumun 1 yaş doğumgünü partisi için fikir aramak üzere gezinirken tesadüfen buldum. sitenin birinde birisi sizi önermişti. herneyse sizi buduğum içingerçekten çok mutluyum. oğlumun 1 yaş doğumgünü konsepti için ayıcıklı bir konsept seçmeye karar verdik daha doğrusu beyaz bir oyuncak ayılı doğumgünü pastasını çok beğendik ve ordan yola çıkalım dedik size mail aracılığıyla pastanın resmini göndersem ya da siz de kendi fikirlerinizle bize beyaz ayıcıklı bir parti seti hazırlayabilrseniz inanın çok minnettar oluruz şimdiden teşekkür ediyorum merakla cevabınızı bekliyorum. mail adresim: drguldenaslan@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba pınar hanım oğlumun doğum günü için sizin konseptlerinizden birini uygulamak istiyoruz fakat indiremedik. Bir problemmi var yoksa indirilemiyormu ?

Pınar Karacasu dedi ki...

Anı çerçevesinde bir sorun varmış, düzelttim. Set indirilebiliyordu bir sorun yokmuş.

duru dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
namecelik dedi ki...

Merhaba. Bahçede doğum günü yapacağız. Oğlum da aslan kostümü giymek istiyor. Orman ve orman hayvanları temalı bir setiniz var mı????

Pınar Karacasu dedi ki...

Sadece aslan var maallesef...

Unknown dedi ki...

Merhaba pepe varmi acaba harikasiniz ellerinize saglik

Pınar Karacasu dedi ki...

Arama motoruna, aslan ve sirk yazarsanız birşeyler bulabilirsiniz sanırım...

Pınar Karacasu dedi ki...

Var, evet...