4 Nisan 2014 Cuma

Minion Rush...

Minion Rush, aceleci küçük adamlar, günümüzün en gözde oyunlarından biri. Şimdi sıra onda.
 Buradan indirerek başlayalım işe... Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;)
Bu sette de, duvar afişi  ( duvar afişi alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz). ,
Topkek süsleri, ve kapları,
Şişe / peçete etiketi, pipet süsleri,
Davetiyeler,
Çikolata kağıdı,
Patlamış mısır (popcorn) kutusu,
Ve, minik minionlar yapmak için sarı balonlara giydireceğiniz gözlükler ve ayrıca konuklarımız için de ayrı minion gözlükleri var :)
Anı çerçevesini ise buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Bu da şirin bir Minion pastası örneği,
Kolay gelsin...

23 yorum:

Adsız dedi ki...

yine muhteşem bir konsept emeğinize sağlık

Unknown dedi ki...

Balonlarin gözlükleri çok sevimli durmuş parlak fikir işte :)))

Pınar Karacasu dedi ki...

Teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Ben şimdi size ne desem?...ne desem bilemedim:-) cok sagolun cok teşekkurler..kontrol ediyorduk her gün...su çiktilari almayi basaralim once paylasirim sizinle...sevgiyle kalin

Pınar Karacasu dedi ki...

:)))

Kadriye dedi ki...

pınar hanım sıze angry birdslu konseptınızın altına yorum bıraktım.bana acıl yardım edermısınız.bırde bılgısayara ındırıyorum ama dosyaları acmıyo hemen yazıcıdanmı cıkarmak lazım?

Unknown dedi ki...

Merhaba Pinar Hanim
Sizi nurtiria vasitasiyla tanimistim.calismalariniz icin tebrik ederim ellerinize saglik.ne kadar alcak gonullu bir insansiniz ki bu calismalari bizlerle paylasiyorsunuz.benim bir ricam olacak denizci temali calismaniz var mi? Oglum mayis ayinda 3 yasina girecek bu sene denizci temasini dusunuyorum.eger blogunuzda mevcutsa linki yazabilirseniz cok sevinirim ben goremedim.simdiden cok tesekkurler sevgiler

Unknown dedi ki...

ellerinize saglık pınar hanım setlerin hepsi birbirinden güzel. keşke bebeklerin kankası pepee ve caillou da olsa... oğlum haziranda 1 yaşına girecek ve ilk doğum günü çok güzel olsun istiyorum. pepee konsepti arıyorum günlerdir. bildiğiniz bir yerde varsa paylaşır mısınız? şimdiden teşekkür ederim...

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhaba, sağ üst köşedeki 'bu blogda ara' yazan arama kutucuğuna denizci, deniz gibi sözcükleri yazarsan hemen çıkıyor :)
http://keyfekedersaatlerim.blogspot.com.tr/2012/06/gemilerde-talim-var.html
sevgiler...

Pınar Karacasu dedi ki...

Pepee konsepti elimde var, Caillou ise yapacağım yakında. rpkaracasu@hotmail.com , bana mail adresini yazarsan gönderirim...

Pınar Karacasu dedi ki...

Yanıtladım yorumunuzu, mail adresi bekliyorum sizden :)

Unknown dedi ki...

Çok mutlu ettiniz beni çok teşekkür ederim :) mail adresimden size mail attım.

Unknown dedi ki...

pınar hanım çay saati konseptini uygulamak istiyorum ama üzerini isim nasıl yazılıyor bi türlü beceremedim ben paintte günlerdir uğraşıyorum acil yardımcı olur musunuz lütfen :( dilek6787@mynet.com

Adsız dedi ki...

Ya bunlari nerde neye baski alcaz ne olur yardim ediinnn

Pınar Karacasu dedi ki...

:)))) Böyle bir soruyla ilk defa karşılaşıyorum :))) Pdf. dosyalarını, renkli printer, ya da diğer adıyla yazıcı denilen alette (genellikle evlerde bulunur, evinde olmayanlar her kırtasiyeceden kolaylıkla ulaşabilir) A4 fon kağıdına basabilirsiniz kolayca... Büyük olanları ise istediğiniz boyutta, elinde büyük boyda çıktı alabilen yazıcı olan kırtasiyeci, ozalitci gibi yerlerde bastırabilirsiniz...

Adsız dedi ki...

Pınar hanım pepee konseptinizi blogda bulamıyorum bir türlü yardımcı olur musunuz rica etsem. YAĞMUR CANSEL

Unknown dedi ki...

merhaba yaptıklarınız ck guzel cok begendım sizden nişan konsepti içinde fıkırler beklıyorum iyi calısmalar =)

Unknown dedi ki...

Pınar hm pepee konsepti için mail attım size aldınızmı acaba?tesekkurler...

Adsız dedi ki...

merhaba , konseptler özenle emek harcanarak hazırlanmış ellerinize sağlık, keşke daha önceki yaş günlerimizde de haberimiz olsaydı :)

Minion rush konseptinde DEHA ismine ihtiyacımız var, yardımcı olabilir misiniz? Teşekkürler...

maili takip listesine ekliyorum barisdeha1

Pınar Özen dedi ki...

Pınar hanım,merhaba
Bütün çalışmalarınız için sizi tek tek tebrik etmek istiyorum ve size çok teşekkür ediyorum. Hepsi çok değerli ve çok özenli. Minion konseptinde mısır kutusu ve davetiye hazırlamanızı rica etsem mümkün olur mu acaba? Şimdiden teşekkürler, sevgiler
Pınar Özen
Mail adresim :pinarx21@hotmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Hazırladım, yukarıdan indirebilirsiniz :)

Unknown dedi ki...

Merhaba Pınar hanım. Mükemmel seyler hazırlamışsınız ama ben ındırıp print edemedım 6 haziranda oğlumun dgünü var balon gözlüğü sise peçetelik ve cupcake print alabileceğim şeklide mail atabilirmisiniz ? ☺️ mail: semaumit@hotmail.com şimdiden çok teşekkür ederim...

hayriye piyazcı dedi ki...

pınar hanım merhaba tüm setlerinize baktım gerçekten çok güzeller yalnız sizden bi ricam var . bende oğlumun doğum günü için şimdiden konsept bakmaya başladım henüz 5 ay var ama :) sizden bir de taraftar setler yani galatasaray konseptli bir set paylaşmanızı istiyorum mümkünse :) gerçekten başarılısınız tebrikler