12 Kasım 2012 Pazartesi

Minik Kızlarımıza Minik Minnie Fare :)

Minnie Mouse (fare) minik kızlarımıza biraz kart kaçabilir diye minik Minnie Mouse yapalım dedim bu sefer :) Birazcık da istek doğrultusunda yaptım tabiki...
Öncelikle, her zaman olduğu gibi, tüm seti buradan indirelim, Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;)
Setimizde bu sefer;
Olmazsa olmaz duvar afişimiz, (tüm harfleri içeren banner alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz)
Yine olmazsa olmazlarımızdan topkek kabı ve topkek süsleri,
Şişe/ peçete etiketleri, pipet süsleri,
 Çubuklu Minnie ve Mickey kulakları,
Konuklara doldutmak için anı kartları,
ve Minnie kulaklarına alternatif şapka
Konuklarımız için hediye paketi ve teşekkür etiketi,
Patlamış mısır (popcorn) kutusu, çikolata kağıdı,
Kızlara kurdeleli, erkeklere kurdelesiz olacak şekilde minik konuklarımıza fare kulakları hazırlamak için gerekli olanlar,
Doğumgünü mekanı için, kağıt ve pipetten hazırlayacağımız çiçekler,

Masalara, sehpalara serpiştireceğimiz, içi çukulata, şekerlemeli değişik değişik Minnie'ler,
Topkek (cupcake) standını ise buradan indirebilirsiniz, nasıl yapılacağınaburadan bakabilirsiniz.
Anı çerçevesini (buradan indirin), üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini de buradan indirebilirsiniz. 
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Davetiyeyi ise buradan indirdikten sonra Paint programı ile yazılarını tamamlayarak özelleştirebilirsiniz.
Tek tek veya ipe dizerek salona asacağımız minik renkli fenerler var...
Tütünüzü de kendiniz yapın artık, nasıl yapılacağını bilmiyorsanız buraya bakabilirsiniz, 
kim uğraşacak derseniz dışarıya da yaptırabilirsiniz tabi ;)
Bu da pastanız için küçük bir öneri :)
Kolay gelsin...
Almira'nın Minnie'li 2 yaş partisi, nice yaşlara Almiracık :)))
Bu da Tuğba Çetin'in minik Defne'nin 1 yaş partisi için hazırladığı bir köşe : Dilek ağacı köşesi,
Su şişelerinin kapaklarına bakar mısınız :),
Bunlar da Defne'nin minik hediyelikleri... Ellerine sağlık Tuğbacığım, şahane olmuş herşey, yaratıcılığın harika :)))
Buradan da istek üzerine sonradan hazırlanan KIRMIZI versiyonunu indirebilirsiniz ;)
(tüm harfleri içeren banner alfabesini buradan indirebilirsiniz)
Anı çerçevesini  buradan indirebilirsiniz.
Kapı afişini ise buradan indirebilirsiniz.

Topkek (cupcake) standını ise buradan indirebilirsiniz, nasıl yapılacağınaburadan bakabilirsiniz.

177 yorum:

tubanne dedi ki...

Şirin çok şirin:)Kızım yok ama yine de indireceğim,sevgiler:)

ÇokoPrensin Annesi dedi ki...

Bu bebek mini mouse'lar inanılmaz şirin olmuş:)Kız annelerini kıskandım şimdi:) Bir istek de benden gelsin, bebek mickey mouse'lusundan olsa süper olur:)

Pınar Karacasu dedi ki...

Yapayım ilk fırsatta :))) Kız anaları genelde daha bir özeniyor diye Minnie yapmıştım :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler :)

havva dedi ki...

bende 1 yaş günü çok yaklaşmış bi erkek annesi olarak 1 yaş temalı bi mickey görsem inanın çok mutlu olurum diş buğdayını sizin temalarınızla yaptım herkes çok beğendi ellerinize sağlık

ÜMRA dedi ki...

hepsi çok güzel tamamını indirdim ben yalnız bi ricam olacak sünnet içinde bir tasarım yaparsanız çok sevinirim . Emeğinize sağlık .

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok sevindim, yapacağım ama geç kaldım sanırım ...

Pınar Karacasu dedi ki...

Teşekkürler, bunu da yazdım bir kenara :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Bu arada süünet de hazırlandı ve yayınlandı :)))

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

harika paylaşımlarınız için teşekkür ederim.
yeğenim için harika temalar var...

kolay gelsin ;)

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

pınar ablacım seti indirdim ama kırmızı olan setin hediye kutusundaki resimler ters :((((( 10 tane bastırdıktan sonra farkettim :(

Pınar Karacasu dedi ki...

Uyarın için teşekkürler, düzelttim hemen...

ecenin annesi dedi ki...

Merhabalar bu konsepte bayildim dogimgunumuzde bunu kullanmayi düşünüyorum ancak ben kizimin isminide yazabilmek istiyorum nasil yapabiliriz yardimci olur musunuz simdiden tesekkurler

Pınar Karacasu dedi ki...

Mail atar mısın ? rpkaracasu@hotmail.com

ecenin annesi dedi ki...

Mail attim cevabinizi heyecanla bekliyorum

Emine Çalışkan dedi ki...

pınarcım konseptimiz pembe minnie mosue anı çerçevesi indirirmisin ?

Adsız dedi ki...

Merhaba emeğinize sağlık her şey çok güzel.Bende isme özel uğurböceği temalı yapmak istiyorum bu konuda aydınlatabilir misiniz teşekkürler

ecenin annesi dedi ki...

Merhaba pinar hanim resim cercevesiyle ilgili bir mail attim size...

Unknown dedi ki...

Iyi calismalar pınar hanim hersey mükemmel tek kelimeyle bir ricam olacaktı baskı için hangi kağıdı kullanmamız gerekiyor aydınlatırsanız çok sevinirim çalışmalarınızda basarilar

Pınar Karacasu dedi ki...

Dosyakağıdı biraz ince kalıyor, ben A4 beyaz fon kağıdı (veya fon kartonu) kullanıyorum, her kırtasiyecide bulabilirsiniz.

Reyhan dedi ki...

pınar hanım merhaba öncelikle şahane şeyler paylaşmışsınız çok teşekkürler.. kızımın ismini banner da kullanmam için yardımcı olabilir misiniz acaba?

gülcan dedi ki...

merhaba pınar hn kızımın adını bende rica etsem yardımcı olur musunuz? birde anı çerçevesini nasıl çıktı alabilirm tşkler

Reyhan dedi ki...

Gülcan hanım Pınar Hanım'a direk mail atın ben öyle yaptım hemen geri dönüş yaptı sağolsun kızımın ismini ekleyin göndermiş çok mutlu oldum..

Adsız dedi ki...

merhabalar kaç gündür rüyamda bile bu dgünü olayıyla uğraşıyorum kızımın 1 yaş dgününü kutlayacağız sizi bulduğuma çok sevindim :) pembe minnie mouse konseptini kullanacağım ama arkadaşların da dediği gibi kızımın ismini nasıl yazacağım bir de a4 boyutunda beyaz kartona renkli çıktı almak yetecek sanırım doğru mu ?

Unknown dedi ki...

merhabalar kaç gündür rüyamda bile bu dgünü olayıyla uğraşıyorum kızımın 1 yaş dgününü kutlayacağız sizi bulduğuma çok sevindim :) pembe minnie mouse konseptini kullanacağım ama arkadaşların da dediği gibi kızımın ismini nasıl yazacağım bir de a4 boyutunda beyaz kartona renkli çıktı almak yetecek sanırım doğru mu ?

Adsız dedi ki...

bunlari nereye bastiriyosunuz hanimlar :( bende bebegime cikartirmak.istiyorum :(

Unknown dedi ki...

merhaba Pınar Hanım ellerinize sağlık bende minnie mouse konsepti düşünüyodum tam istediğim gibi hazırlamışşınız ellerinize sağlık bende zeynep asya ya da asya eklemek istiyorum ama nasıl yapılacağını bilmıyorum yapamadım yardımcı olursanız çok seviniirim

Adsız dedi ki...

MERHABA PINAR HANIM. PAYLAŞIMLARINIZ HARİKA... BANNELARA İSİM NASIL EKLEYEBİLİRİM? BİR DE ANI ÇERÇEVESİNİ NASIL BÜYÜK ÇIKARABİLİRİM? TEŞEKKÜR EDERİM...

Pınar Karacasu dedi ki...

Anı çerçevesi için ozalitçiden en ince kağıda renkli çıktı alın (50*70 cm civarında), mukavvaya yapıştırıp, sonra da kesin :) Yakında banner alfabesini hazırlayıp ekleyeceğim...

Adsız dedi ki...

ilginiz için teşekkürler Pınar hanım. alfabeyi nisan ayında yüklemeniz dileğiyle :)))

Pınar Karacasu dedi ki...

Banner alfabesini ekleyeli 3 gün oldu, size haber vermeyi unutmuşum :)

Adsız dedi ki...

Erkek bebişler için micky yok mu ?

Pınar Karacasu dedi ki...

Olmaz mı ? 'Ara' bölümüne Miki veya Mickey yazarsan çıkar :) Ama yine de üşenirim yazamam dersen link vereyim :P http://keyfekedersaatlerim.blogspot.com.tr/2013/01/mini-beylere-miki-mickeyli-konsept-yaksr.html

Adsız dedi ki...

Merhabalar Pınar Hanım ben Serpil,
Sizi severek takip ediyorum.Hepsi çok şekerler emeğinize ,ellerinize,yüreğinize sağlık :) bende kızım için hazırlamak istiyorum,yardım ederseniz(Mail olarak atabilirseniz) çok sevinirim.Kızımın adı CEYLİN pembe olanından şimdiden çok teşekkürler :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhaba, mail mi atayım, nereye :)))) Ahhhh bu dalgın annelerden çektiğim nedir benim :)

Adsız dedi ki...

Çok özür dilerim ,hemen yazıyorum serceyre@hotmail.com sevgiler :)
çok olmazsam nasıl ve nereye bastırabileceğim hakkında bilgi verirseniz sevinirim...

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım, mailinizi aldım yardımlarınız ve iyi dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim sevgiler :)

Adsız dedi ki...

kizimin adi selen pembe beyaz konseptimiz yardimci olurmusunuz bir yas dogum gunu sselenn2013@gmail.com

Adsız dedi ki...

pembe beyaz puanli demek istedim :-) emeginize saglik

Adsız dedi ki...

Pinar hanim kizim Alya icin banner ve çerçeve yaptirmak istiyorum mail adresim felicita3584@hotmail.com yardimci olursaniz bizi cok mutlu edeceksiniz sevgiler...

Adsız dedi ki...

Konseptimiz pembe minnie olacak (Alya' nin annesi) :))

kurabiyemsu dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım, harikaaa tam istediğim gibi...emeğinize ellerinize sağlık..iyiki sizi buldum. Bende kızımın doğum günü için yardım istiyorum sizden. Adı Derin Su. Pembe minnie olacak konsept. Şimdiden çook teşekkür ederim. serpilbagbasi@hotmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Banner alfabesini yukardan indirip, istediğiniz yazıyı rahatlıkla yazabilirsiniz ;)

77aysun dedi ki...

anı çerçevesini nasıl yapabilirim indirdim ama büyük nasıl olacak?

Pınar Karacasu dedi ki...

Anı çerçevesi için ozalitçiden en ince kağıda renkli çıktı alın (50*70 cm civarında), mukavvaya yapıştırıp, sonra da kesin :)

Unknown dedi ki...

pınar hanım yaş olarak sayılar varmı minni veya mıckeyde

Adsız dedi ki...

mail atım ulaşmadı sanırım sizee sayılarıda atarsanız planes vede sofia için papatyam_pinar1@hotmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Sofia için hazırladım, vaktim olduğunda planes için de hazırlayacağım...

Adsız dedi ki...

merhaba pınar hanım paylaşımlarınızı çok beğendim emeğinize ellerinize sağlık. kızımın doğum için pembe minnie konseptini düşünüyorum sizden rica etsem ismi uyarlarmısınız kensepti . kızımın ismi azra mail adresim burcuyilmaz@goldsit.com.tr . şimididen çok teşekkürler.

HATİCE MERCAN TAN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

selamlarr emeginiz için tesekkürler ilham alıyoruz sizden:) kızımın 2.yas gününü kutlayacagız temamız pembe minni mouse sizden ricam (banner indirdim ama isim yazamadım)kızımın ismini yazarmısınız ismi tuana birde 2 şeklinde yazmamız mümkünmü mail adresim mervege_1903@hotmail.com sevgiler..merve

Unknown dedi ki...

Pınar hanım merhaba bana da yardımcı olur musunuz sizden rica etsem kızımın ismi MERVE şimdiden çok teşekkürler emeğinize sağlık seden000@gmail.com

Unknown dedi ki...

Pınar hanım pembeli olandan yazmayı unutmuşum :))

Pınar Karacasu dedi ki...

Merveciğim, yukarıdan Banner Alfabesini indirip, hangi harfi istiyorsan basıp, istediğin yazıyı hazırlayabilirsin, sevgiler...

Unknown dedi ki...

merhaba pınar hanım yaptıklarınız çok güzel.sizden bir ricam var bnm ikizlerim var 1 yaş partisi yapıcaz konseptimiz minnie-mickey mouse fakat ikisine uygun hatıra çerçevesi bulamadım hazırlayabilirmisiniz.isimleri ahmet taha ve erva şimdiden teşekkürler..

kurabiyemsu dedi ki...

merhaba pınar hanım, banner alfabe setinin kırmızısı var rica etsem pembe olanını da paylaşırmısınız.

Pınar Karacasu dedi ki...

Ama yukarıda ikisi de var, pembe olan pembe banner resminin altında...

Adsız dedi ki...

Anı cercevesine nasıl yazı yazabilirim acaba? Bir de miki maskesi var mı? Şimdiden teşekkurler

Adsız dedi ki...

Her sey bir harika :) 2 hafta sonra kardeşimin dogum gunu var rica etsem popcorn koyabilir misiniz bu konsept için ?

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim bile :)

Adsız dedi ki...

merhaba emeğinize sağlık hepsi birbirinden güzel hele pembe minnili olana bayıldık kızımın cuma akşamı doğum günü var alfabeyi indirdik ama diğer sayfaya ulaşılamıyor bizim şansımıza :(

Pınar Karacasu dedi ki...

Diğer sayfa derken ?

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar hanım. Çalışmalarınızın hepsi bir harika. Elinize sağlık. Pembe minie setini indirebileceğimiz sayfa açılmıyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

Pınar Karacasu dedi ki...

Adope Acrobat eski siteyi yakında kapatacağını açıkladı, yeni site açtı, tüm dosyaları vaktim oldukca oraya taşımaya çalışıyorum. Bu arada sorunlar oluyor maallesef. Şimdi düzelmiş olması gerek. Uyarınız için teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Bir sey sorabilir miyim bu konsepte cubuğa takabileceğimiz minnie ve mickey kulakları ekler misiniz ?

Adsız dedi ki...

Ya sürekli bu konsepte bir seyler istiyorum ama keyfekeder saatlerinizin birinde bu konsepte dilek kartları ekler misiniz ? ^^

Pınar Karacasu dedi ki...

İşlem tamamdır ;)

Adsız dedi ki...

Cupcake cubuklarinin, hediye paketinin ve şapkanin bebek minnie'li degil de normal minnie'li olanini da yapar misiniz?

Pınar Karacasu dedi ki...

Bebek Minnie için pembe, normal Minnie için ise kırmızı seti kullanacaksınız :)

Adsız dedi ki...

Misafir cocuklari icin balon yapan kopuklerden hediye etmeyi dusunuyorum rica etsem onun icin bir etiket yapabilmeniz mümkun mü?

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar hanım.Sizce bu konsepti kırtasiyede hazırlatmak ne kadara mal olur?

Pınar Karacasu dedi ki...

Yörelere göre değişir, ama, ortalama 15 Tl tutar...

Guler_Duru dedi ki...

Elinize sağlık hepsi birbirinden güzel insan burada kendini kaybediyor :) bende kızım için minnie penbe yapıcam yardımcı olurmusunuz kızımın ismi Duru şimdiden çokk teşekkür ederim guler_aras@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Pembe minnie banner alfabesi açılmıyor sanırsam Pınar hanım

Pınar Karacasu dedi ki...

Yeniden yükledim, yüklerken bir hata olmuş sanırsam. Düzeldi şimdi :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar hanım :) Rica etsem bu set için kapı afişi ekler misiniz?

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim...

Unknown dedi ki...

öncelikle emeginize saglik cok guzel hersey.. ben almanyadan serpil bende kizim icin isityorum. kizim 1 yasina girecek cok cok rica etsem "Miray Su" adina hazirlayabilirmisiniz? dünyanin en mutlu annesi olurum. esimin emaili "uemitdemirci@web.de" heyecanla bekliyorum simdiden ellerinize saglik

Pınar Karacasu dedi ki...

Mail attım...

Adsız dedi ki...

merhaba pınar hanımcığım eklediklerinize hayranlıkla bakıyorum.indirdim konseptinizi kullanmak istiyorum ancak isim olayında başarılı olamadım rica etsem kızım için yardımcı olabilirmisiniz buğlem berra adımız mail adresimiz ayten_oner@hotmail.com yardımcı olursanız çok sevinirim iyi çalışmalar

Unknown dedi ki...

merhaba Pinar hanim, elinize emeginize saglik hersey super.. ben birsey sormak istiyordum, yurdisinda yasiyorum yakindada kizima minnie mouse konseptli dogum gunu yapmak istiyorum , sizdeki konsepti yukledim herseuy tamam ama yazicidan cikarirken rengi cok soluk cikiyor.. Acaba bi puf noktasimi var ozel bi karttusmu gerekiyor, yada yazici bu konuda beni bilgilendirirmisiniz lutfen ;), Simdiden cok tesekkur ederim .. email adresim; alev_yanbul@hotmail.com

Unknown dedi ki...

pınar hanım merhaba;
öncelikle kendi adıma çok teşekkür ederim annelerin çok işine yarıyor paylaşımlarınız emeğinize sağlık...bende bu konsepti aramıza yeni katılacak olan kızım için hazırlamak istiyorum...bazılarının üzerine hoşgeldin beren yazısını yazmak için uğraşıyorum ama henüz başarılı olduğum söylenemez nede olsa sizin gibi profesyonel değilim eğer zamanınız olurda banada yazrdımcı olabilirseniz çok sevinirim...mail adresim yesimsonay@gmail.com bu arada kızımın adı beren olacak inşallah şimdiden teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

pınar hanım merhaba. kız bebek minnie li hastane süslemesi (hoşgeldin bebeğim, kapısüsü vs.)yayınlamanız mümkün müdür bu hafta içerisinde ya da mail atabilir misiniz ? Şimdiden teşekkür ederim:)

Unknown dedi ki...

pınar hanım merhabalar. ben de kızıma 1 yas dogumgununu yapacagım. ama ısım yazdırmayı beceremedım. yazarsanız ya da benı yonlendırırsenız cok memnun olacagım. şimdiden teşekkurler. kızımın adı BEREN ALMİNA maıl adresım : ceydatezol@gmail.com

Adsız dedi ki...

MEB pinar ablacim kizimin 3 gün sonraki doğum günü için kirmizi Minnie konseptinizi uygulamak istiyorum ama yazi olayini beceremedim mail adresine atarmisiniz lütfen kizimin adi AYSE BERRA iyiki doğdun ayşe berra ve berra 2 yasinda yazip yollarmisiniZ ayskcr@hotmail.com teşekkürler simdiden

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhabalar, Yukarıdan banner alfabesini indirip, istediğin harfleri basarak istediğin yazıyı yazabilirsin :)

Unknown dedi ki...

merhabalar pınar hanım.öncelikle Allah sizden razı olsun.diş partimizi sizn sayesinde yaptım.çok güzel oldu ve facebookta bir grupta paylaştım ve soranlarada sizin bloktan bahsettim tekrar teşekkürler.şimdide kızıma pembe minie fare konseptinden doğum günü partisi yapıcam ama isme özel yapamıyorum.kızımın adı IRMAK.bana yardımcı olursanız çok sevinirim.mail adresim fatma_satkin88@hotmail.com şimdiden teşekkür ederim.zamanınızdan çalıcam.Hakkınızı helal edin.iyi günler

Adsız dedi ki...

Merhabalar, kızıma 2 yaş partisi yapmak istiyorum. İnternette araştırma yaparken sizi keşfettim. Minni Mouse kırmızı olan konseptinizi çok beğendim. Yapacağım doğum günü partisinde bunu kullanmayi düşünüyorum ancak ben kizimin isminide yazabilmek istiyorum nasil yapabiliriz yardimci olur musunuz simdiden tesekkurler

Bu arada kızımın ismi NEHİR



İYİ Kİ DOĞDUN NEHİR

VE

NEHİR 2 YAŞINDA yazan konsepti hazırlamama yardımcı olursanız çok sevinirim.

Adsız dedi ki...

Bu arada size mailde gönderdim. Mail adresinizi bu siteden almıştım.
Benim mail adresim serpilelbir@hotmail.com

Minni Mouse kırmızı olan konseptinizi çok beğendim. Yapacağım doğum günü partisinde bunu kullanmayi düşünüyorum ancak ben kizimin isminide yazabilmek istiyorum nasil yapabiliriz yardimci olur musunuz simdiden tesekkurler

Bu arada kızımın ismi NEHİR



İYİ Kİ DOĞDUN NEHİR

VE

NEHİR 2 YAŞINDA yazan konsepti hazırlamama yardımcı olursanız çok sevinirim.

Bu arada doğum günü partimiz 24 Ağustosta. Çok az sürem kaldı. Yardımcı olmanız dileğiyle


duru dedi ki...

Pınar Hanım öncelikle böyle bir site hazırlayarak biz anneleri çok mutlu ettiğinizi söylemeliyim. Kızım disney prensesleri konseptli bir doğum günü istiyor.Bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim.İlginize şimdiden teşekkürler...

Pınar Karacasu dedi ki...

Güzel sözleriniz için çok teşekkürler, talebinizi aldım, bir keyfim ve vaktim olduğunda yapacağım, sıraya koydum ;)

Unknown dedi ki...

kırmızı başlıklı kız konseptini de yaparmısınız

cansu ELA dedi ki...

selamlar pınar hanım.. öncelikle sitenize bayıldım:)) ellerinize , yüreğinize, emeğinize sağlık..
kızım ELA'nın 10 gün sonra doğum günü ve ben sizin sitenizi yeni keşfettim:( minnie mouse konsepti için yardım istiyorum sizden. bir de minnie mouse davetiye göremedim var mı acaba?

Seda’nın keçe atölyesi dedi ki...

merhaba pınar hanım gerçekten yaptıklarınız çok faydalı oldu allah razı olsun bende kızımın ismine özel yapmak istiyorum bana da atabilirmisiniz mail keceisleri43@gmail.com çok teşekkürler

Seda’nın keçe atölyesi dedi ki...

Beril Nur 1 yaşında şeklinde uygunsa size tekrar teşekkürler

Pınar Karacasu dedi ki...

Sürekli bilgisayar başında oturmadığım için takip etmekte zorlanıyorum yazıları, günde onlarca mail geliyor. Davetiyeyi yukarıya koydum. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

mrh pınar hanım bende sizden yardım istiyorum mümkünse bizim için de FATMA İKRA 3 YAŞINDA yazar mısınız ricaetsem nurgul.usluer@gmail.com tşkler

Pınar Karacasu dedi ki...

Yukardaki alfabeyi indirdikten sonra istediğiniz harfi basarak istediğiniz yazıyı yazabilirsiniz.

Pınar Karacasu dedi ki...

Yukardaki alfabeyi indirdikten sonra istediğiniz harfi basarak istediğiniz yazıyı yazabilirsiniz.

Unknown dedi ki...

Super

alysa dedi ki...

merhaba,bu sayfayı bir türlü açamıyorum bana mail olarak atabilir misiniz? teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

merhaba pınar hanım kızım yakında 1 yaşına gircek bizim için pembe minnie konseptini hazırlayabilir misiniz ismi derin deniz e mail adresim pinarcoskunmail@gmail.com elinize sağlık teşekkürler

Unknown dedi ki...

Merhabalar Pınar Hanım,
Öncelikle bu güzel siteyi hazırlayarak, herkese ve tüm isteklere tek tek yardımcı olduğunuz ve değerli vaktinizi ayırdığınız için kendi adıma bir teşekkürü sizlere borç bilirim. Ben henüz anne değilim ama 1 yıllık evli birisi olarak ilerleyen dönemler için Anne adayıyım :) Bu nedenle minnie li konseptinizi şimdilik 8 kasım da 1 yaşına girecek olan yeğenim sude için kullandım. Paylaştıklarınız sayesinde biraz da bilgisayar deneyimim ile paintten de destek alarak güzel birşeyler ortaya çıkardığımı düşünüyorum. Şimdilik yeğenim için ama ileri de kendi bebeğim için tekrar tekrar kullanacağım. Sizlere bir kez daha teşekkür eder, keyifli günler dilerim. Sevgilerimle :) email - demet.aslanturk@gmail.com

ayse alkanat dedi ki...

pınar hanım merhaba bende renksız yazıcı ve renklı fotokobı makınası var.bana fıkır verırmısınız nasıl elımdekılerle basabılırım.kırtasıyelerde nasıl basılıyor bunlar.lutfen yardım edın cok yakında dogum gunumuz var.sımdıden tesekkurler

Pınar Karacasu dedi ki...

Pdf. dosyalarını, kırtasiyeciden beyaz fon kağıdı alıp yine orada (çoğu kırtasiyecide var fotokopi) bastırabilirsiniz rahatlıkla... Büyük boy olanları ise büyük baskı alan yerde bastırmanız gerekir, ozalitcilerde ya da bazı kırtasiyecilerde vardır büyük boy basan baskı makinaları.

ayse alkanat dedi ki...

pınar hanım kusura bakmayın anlayamadım.pdf dosyalarını nasıl fona fotokobıden basıcam.renklı fotokobı calıstıgım yerde var.bılgısayarda var.nasıl yapıcam tarıf etsenız anlayamadım.kendım yapabılırmıyım beyaz fon alıp ama nasıl.tesekkurler...ılgınıze

Pınar Karacasu dedi ki...

Fotokopi makinası diye yanlış demişim, anlamayacağınızı tahmin etmeliydim, pardon. Artık kırtasiyecilerde sadece fotokopi çeken eski makinalardan olmuyor, yazıcı ve fotokopi bir arada olduğu için öyle demiştim. Neyse YAZICI demek istedim tabi ki, keşke tahmin etseydiniz :)))

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım bayıldım bunlar bi harika ama indiremiyorum tüm seti acil bana yardımcı olurmusunuz lütfen :( kızımın 1. Yaş doğum gününe yetiştirmem lazım

nur dedi ki...

Sessiz sessiz ve hayranlikla geziniyorunvsaydanizda emeginize saglik Ozalitci ne denek oluyor ani cercevesini buyutmekte zorlaniyorum yardimci olurmysunuz

Pınar Karacasu dedi ki...

Maille gönderebilirim size, ama, mail adresinizi yazmamışsınız ki :( rpkaracasu@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Şimdiden teşekkür ederim hemen mail atıyorum adresim bright.teapot@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım merhaba. Ben de indiremedim. Tüm seti bana da mail olarak yollar mısınız? Kızımın adı Zeynep 1 yaşına girecek.
av.vildaneras@hotmail.com

Adsız dedi ki...

mail adresim eksik olmuş. Tekrar yazıyorum av.vildanertas@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bu setleri nasıl ındırıyoruz açılmıyor

Adsız dedi ki...

Merhaba pinar hanim sayfanizi cok begendim ve bende kizim icin minnie maus bembe istiyom rica etsem isimli olarak yollarmisuniz e mail. Bm.1985@hotmail.de kizim ismi belinay simdiden tsk

Bolyanağın annesi dedi ki...

Merhaba, tam da kızıma doğumgünü için minnie'li bir tema belirlemişken sitenizle karşılaştım, hepsi çok güzeller, bir iki tanesini deneme amaçlı bastım bile, teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

merhaba pınar hanım benim kızımın adıda Zeynep 1 yaşına girecek ellerinize sağlık hepsi çok güzel görünüyor ama bir türlü indiremedim yardımcı olabilirmisiniz

Unknown dedi ki...

Merhaba Pınar hn. , ben size bir mail atmıştım fakat ulaşıp ulaşmadığı konusunda tereddütlerim olduğu için yazma gereği duydum.Benim kızımın adıda Zeynep ve 1 yaşına girecek.Tesadüfen sitenizle karşılaştım ve hazırlamak için paintte yazı fontunun adını söyleyebilir misiniz? Ayrıca mail atmıştım konuyla ilgili yardımcı olabilirseniz sevinirim.Site için tekrar emeğinize vaktinize ellerinize sağlık. Teşekkürler :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Mrb, mailiniz gelmedi, bir daha mail atar mısınız...rpkaracasu@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Tekrardan mail attım size Pınar Hn. :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Ben de mail attım ;)

Adsız dedi ki...

Merhaba pinar hanim benim kizimin adida zeynep 1 yasina girrcek :-)denedim birkackez ama konsepti indiremedim mail adresimi versem bizim icin de yardimci olabilirmisiniz .emeginize saglik.. saygilar.. yeliz_yildiz_87@hotmail.com

Unknown dedi ki...

MERHABA PINAR HANIM, ALLAH SİZDEN BİN KERE RAZI OLSUN BÖYLE GÜZELLİKLER YAPARAK BİZ ANNELERİ VE ÇOCUKLARIMIZI MUTLU ETTİĞİNİZ İÇİN. BEN İKİZ ANNESİYİM.KIZLARIMIN İSMİ YAREN VE BEREN.3 YAŞINDALAR.5 OCAKTA DOĞUM GÜNLERİ VAR.RİCA ETSEM BENİM KIZLARIM İÇİN DE KIRMIZI OLANDAN ANI ÇERÇEVESİ HAZIRLAR MISINIZ?
Mail adresim: lemsay5533@hotmail.com ŞİMDİDEN ÇOK TEŞKKÜRLER, EMEĞİNİZE SAĞLIK

Unknown dedi ki...

Merhabalar Pınar hanım... Oğlumun doğum günü paylaşımlarınız sayesinde muhteşemdi. Bu hafta da kızımın doğum günü var. Pembe mini mause konsepti bi harika... Tüm diğer anneler gibi benim de yardımınıza ihtiyacım var. Konsepti kişisellwştirmek istiyorum. Anı çerçevesi, peçete, kürdan vb ne isim ekleyebilirseniz gerçekten çok minnettar olurum. Kızımın adı Eylül... Bi de tüm seti bana mail atabilirmisiniz? Çıktıların kaliteli görünmesi için. Bu arada mini hediye kutu tasarımı gerçekten muhteşem olmuş. Emeğinize sağlık. Size ve tüm ailenize sağlıklı ve huzur dolu koca bir yıl dilerim... Bol keyfekeder saatler sizinle olsun... Şimdiden teşekkürler! Bu arada mail adresim: specific_33@ hotmail.com saygılar.....

Unknown dedi ki...

Duyarlılığınız için gerçekten çok teşekkür ederim. Tüm gönderileri okuyup cevaplamanız harika. Siz biz anneler için bulunmaz bir insansınız. Çok ama çoook teşekkür ederim. Mailinizde ekli bir dosya yoktu. Sanırım bir hata oluştu. Sevgiler...

sırlı ağaç dedi ki...

Pınar Hanım merhaba,
Öncelikle elinize ve yüreğinize sağlık. Aynı zamanda bu güzel ve özel bilgileri herkesin kullanımına sunduğunuz için teşekkür ederim. kızım doğum günü çok yakında ocak sonu gibi yapmayı planlıyorum ailemiz ancak o zaman bir araya gelecek (normalde 7 şubat ) kızım için anı çerçevesini ve diğer çıktı alacağım sayfaları bana da mail olarak yollayabilir misiniz. meleğimin adı zeynep serra ve konseptim kırmızı renkli minnie mouse. mail adresim kuptuba@hotmail.com. şimdiden teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

İyi aksamlar pınar hanım ben kizimin ismi yazılı kitap ayraci istiyorum peçetelik diye koyduğunuz formata yapayim dedim olmadı.İsmi kevser zehra yardımcı olur musunuz kırmızı mini de

Adsız dedi ki...

selmavetugrul@gmail.com ben kevser zehra nin annesi

Unknown dedi ki...

KAPI AFİŞİNE VE CERCEVEYE YAZMAK İÇİN HANGİ KARAKTR VE HANGİ BOYUT KULLANIYOSUNUZ.PHOTOSHOPLA CALIŞMAYI DENİYECEGİM.

Unknown dedi ki...

BİDE KIRMIZI MİNNİEDE KAPI AFİŞİ YOK SANIRIM

Unknown dedi ki...

Merhabalar pınar hanım... Gerçekten muhteşemsiniz. Sayenizde kızımın doğum günü bir harikaydı! Gelenler temaya hayran kaldılar. Çok ama çok minnettarım. Elinize emeğinize sağlık. Size resimlerimizi mail attım. Umarım ulaşmıştır. Mutluluğumuzu ve emeklerinizin karşılığını görün istedim. Saygılar...

Unknown dedi ki...

Merhabalar

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim... Yazı karakteri 'Walter', yazıyı büyütüp küçülterek deneyin bence, belli bir boyutu yok.

mevlude dedi ki...

merhaba pınar hanım bu pembe seti HİRA NUR 1 YAŞINDA olarak bana gönderirseniz sevinirim mail adresim mevlude_17@hotmail.com

Unknown dedi ki...

merhabalar yorumları okurken size hayran kaldım aynı soru yüz kere sorulmuş ve hepsine bıkmadan usanmadan yanıt vermişsiniz..bloğunuzu çok beğendim.başarılarınızın devamını dilerim..

mrym dedi ki...

merhabalar pınar hanm anı cercevesı ve afiş için paint kullanarak yazıyı yazdm ama foto koymak istiyorm nasıl yapıcm yardmcı olurmusnz cok teşekkrlerr :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Hem afişi hemde fotonuzu 'paint' programında açın, birinden copy yapın diğerine paste ile yapıştırın :) Yine yapamazsanız bana mail atın yardımcı olmaya çalışayım ... rpkaracasu@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhabalar pınar hanım bende minik prensesim için doğumgünü düzenleyeceğim fakat dosyaları indiremedim eger banada mail atarsanız sonsza kadar duacınız olurum şimdiden çok çok çok teşekkür edeim atmasanızda allah sizden razı olsun

Adsız dedi ki...

özürdilerim mail adresimi yazamadım masal(kızım) tuşa bastı pinar_gorgun@hotmail.com şimdiden teşekkürler

Unknown dedi ki...

Merhabalar pınar hanım çok güzel ellerinize emeginize sağlık bende kızım için Elif ada1 yaşında yazısı rica etsem kırmızı olandan şimdiden teşekkürler mail adresim ozlem_blik@hotmail.com sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba pinar hanim ben nasil banner yaparken harfleri degistirebilirim cikti cikarinca hepsini bir cikarmak istiyor kizimin ismi mira ayse 1 yas partisi almanyadayim ve bos minnie kafalara resim eklemek nasil oluyor kirmizi minnie setini sectim tskler
email ceylinfunda@gmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhaba, çıktı alırken her baskı programında hangi sayfaları baskı almak istiyorsanız onları yazabilirsiniz :) Default olarak 'hepsi' işaretlidir, eğer seçim yapmazsanız tabiki hepsini birden basacaktır...

burcu oktar dedi ki...

merhaba bana pembe olanından ela 1 yaşında yazısı şablonunu atarmısınız.burcuacikgoz35@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Mrb Pınar Hnm herşey çooookkk güzel görünüyo ellerinize sağlık cupkek standını rica etsem karahan_ayten@hotmail.com adresine gönderebilirmisiniz....

Pınar Karacasu dedi ki...

Yukadan indirebilirsiniz ;)

Pınar Karacasu dedi ki...

Yukadan indirebilirsiniz ;)

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım malesef açılmıyor sizden rica etsem ....
karahan_ayten@hotmail.com Çooook teşekkür ederim ilginize....

Unknown dedi ki...

Merhaba pınar hanim.ben konseptleri indiremiyorum telefonami olmuyor bilgisayarami indirmem gerekiyor?

Pınar Karacasu dedi ki...

Benim telefonuma indirilebilitor valla:)))

Unknown dedi ki...

pınar hanım merhaba çakıl bebek anı kartı eklemeniz mümkün müdür?

Unknown dedi ki...

ablam kafayı yiyecem ben ne olur bana bir yardım et 2 saattir uğraştım en sonunda size yazmaya karar verdim banneri indirdim ama istediğim yazıyı yazamıyom harfleri nasıl ayırıcam .bu arada kızıma doğum günü yapmak istedim araştırdım parti malzemeleri çok pahalı geldi allahım çıkardı sizi karşıma emeğinize sağlık fikrinize hayran kaldım allah razı olsun ne olur bana bi yardımcı be ablam .. mail adresim afilli3444@windowslive.com

Unknown dedi ki...

cevap alamıyoruz!

Unknown dedi ki...

pınar hanım lütfen geri dönüş yapıp bana yardım edin :(

Unknown dedi ki...

paintte yazabilirsiniz

Unknown dedi ki...

Harfleri ayırmanıza gerek yok, istediğiniz harfin bulunduğu sayfayı basacaksınız sadece, basarken sayfa no.sunu yazın sadece tek sayfa basar...

Unknown dedi ki...

Şu ara İstanbul'dayım ve bilgisayarım yanımda değil (tüm bilgiler kendi bilgisayarımda), eşimin bilgisayarından yazıyorum size :( Yardımcı olamayacağım...

Unknown dedi ki...

paintde denedim ama yazamıyorum yamuk yumuk oluyo fazladan harfde çıkarmak istemiyorum yela esma 1 yaşında yazmak istedim ama yapamıyom bilsem nasıl olduğunu anlatılsa bana yapıcam ama işte .. :(

Unknown dedi ki...

siz hangi konsepte göre yapacaksınız eğer yapabilirsem ben anlatayım az çok anlıyorum Bayram Ayhan

Unknown dedi ki...

power pointte tasarlayabilir miyim onu demeniz de yeterli olur Pınar Hanım

Pınar Karacasu dedi ki...

Yanitimi Aydin Karacasu olarak verdim, bilgisa y arim yanimda degil, su anda cepten yaziyorum...

Unknown dedi ki...

mikili kız çocuğu için bu sayfanın en başındaki iyi doğdun yazılı rannerın yela esma 1 yaşında olanı yazmak istiyom yardımcı olursanız çok sevinirim ..

Unknown dedi ki...

teşekkür ettim çok sağolun ....

Unknown dedi ki...

Bu gorselleri kirtasiyede bastirabilirmiyiz olurmu fotokopi makinasinda

Pınar Karacasu dedi ki...

Pdf. dosyalarını, evde, ofiste, kırtasiyecide, renkli yazıcı olan heryerde bastırabilirsiniz...

Unknown dedi ki...

merhabalar pınar hanım. siteniz mükemmel olmuş ellerinize sağlık. bne sitenizde görünce kızıma minnie mause temalı doğum günü yapmaya karar verdim. dosyaları indirdim fakatdeğişiklik yapamadım. Mümkünse kırmızı konsepte "CEYLİN" ismini ve "CEYLİN 2 YAŞINDA" "HOŞGELDİNİZ" yazılarını ekleyebilir misiniz? ya da nasıl yapacağım yardımcı olurmusunz. mail adresim: h.kubra.ozcan@gmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım,
Anı çerçesine "Gülşen 3 Yaşında" yazmak istiyorum.
Yardımcı olursanız sevinirim.

mail adresim :zeynep.oflaz@yahoo.com

Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Mini mause kırmızı olan konseptte...

Unknown dedi ki...

PINAR HANIMMMM öncelikle herşey harika olmuş elinize,emeğinize sağlı.. sizden bir ricam olucak bu MİNNİE MOUSE pembe konseptini ZEYNEP ALYA olarakdüzenleyip mail atma şansınız varmı çok ama çok rica ediyorum olmadı yapamadım kaç gündür kafa çatlatıyorum ama beceremiyorum.. pinar_akbasss@hotmail.com bir de hangi programı kullanıyorsunuz bu isim değişikliği için ? şimdiden ilgi ve alakanız için çok tesekkür ederim..

Unknown dedi ki...

Pınar hanım; merhabalar... bende adobe illustratorde çalışmalar yapmaya başladım yeni yeni. acaba rica etsem etiket ve anı çerçevesinin vektörel çalışmalarını mail atabilmeniz mümkün müdür? çok teşekkür ederim şimdiden :) (ffatmamutlu@gmail.com )

mevlude dedi ki...

pınar hanım merhaba herşey çok güzel olmuş emegınıze saglık. sizden ricam minnie mouse pembe konseptini " HİRANUR 1 YAŞINDA " olarak düzenleyip bana gönderir misiniz tesekkurler. maıl adresim: dj_emrah3333@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba Pinar Hanim ,
Kizimin 25 haziranda dogum gunu var ve ben bu mukemmel sayfayi kesfettim:)sizden ricam kizimin ismiyle pembe minni mouse ciktilar alabilmem icin yardimci olur musunuz kapi icin kitap ayraci iyiki dogdun yazisi ve siselere yapisanlar icin:)kizimin ismi Elif Naz. Mail.adresim;turkankanyilmaz@gmail.com

Unknown dedi ki...

Cok iyi kalpli birisiniz.. dunyada hala sizin gibi insanlarin var oldugunu bilmek umudumu kaybetmemeliyim dememe sebep oluyorkizimin dis bugdayini konseptinizle yaptik sirada dogum gunu var ben sadece tesekkur etmek istedim kolay gelsin aileniz ve sevdiklerinizle mutlu bir hayat gecirmeniz dilegiyle..

Burcu dedi ki...

Pınar hanım merhaba kızıma istediğim gibi bir parti hazırlayamacağım diye üzülürken sizin bloğunuzla karşılaştım. Herşey çok güzel gerçekten elinize, emeğinize sağlık. Ben birşey rica edeceğim. Minnie mouse setine siyah ve pembenin yanında su yeşili rengi de eklemek istiyorum. Ama bir türlü yapamadım. Bunu yapmanın bir yolu yok mu acaba yardımcı olabilir misiniz. Sizin zamanınızı da almak istemem ama program bilgim hiç yok. Eğer yapmaya zaman bulabilirseniz mail adresim burcuarslanduman@gmail.com
Şimdiden çok teşekkür ederim. İyi çalışmalar

Unknown dedi ki...

pınar hanım merhaba
bir kız bir erkek ikizlerimin 1. yaş doğum günleri var. Minnie ve mickey konseptini bir arada kullanmak istiyorum. Rica etsem anı çerçevesinde iki karakteri bir arada kullanıp ikizlerimin isimlerini ekleyebilir misiniz. İsimleri: Çınar ve Çağla. mail adresim asozlem@yahoo.com

fatma akay dedi ki...

merhaba hoşgeldin bebek konseptınız var mı acaba