5 Mart 2014 Çarşamba

6 Ay Kınası...

En miniciklerimizin 6 ay kınası için gelen istek doğrultusunda hazırladım bu defaki kına konseptini :)
Buradan indirebilirsiniz. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) Bu sette de ; 
Duvar afişi( duvar afişi alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz),
Topkek süsleri, kapları,
Şişe / peçete etiketleri, pipet süsleri,
Çikolata etiketleri,
Anı kartı,
Ve minik hediye kutularımız var.
Anı çerçevesini de buradan indirebilirsiniz. üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya ya da köpük kartona yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini ise buradan indirebilirsiniz. Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Eeee, gelsin, dolmalar, börekler, kekler, pastalar...
Bu da dünya tatlısı minik Elif Beren'in kınasından bir görüntü :)))

36 yorum:

Unknown dedi ki...

Ayy pınar hanimm ne kadar mutlu oldum bilemezsiniz :)) görür görmez gözlerim parladı, Ağzım kulaklarima vardı. Hizir gibi yetistiniz çoook Teşekkürler

Pınar Karacasu dedi ki...

Valla, tahmin ettim aceleni ve aradan girdim senin için ;)

Unknown dedi ki...

Yaa ama siz yardimseverliginizle beraber cok da tatlisiniz, elinize saglik :)

Adsız dedi ki...

http://degirmencimuge.blogspot.com.tr/2014/03/kucuk-adam-1-yasnda.html

Sayenizde partimiz çok daha güzel oldu.Ellerinize sağlık,tekrar teşekkürler Pınar Hanım.

Sevgiler :)

Unknown dedi ki...

hepsi birbirinden guzel emeginize saglık.. bende küçük prenses konseptinin mor versiyonunu bekleyenler arasındayım :))

Nagihan Emer dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım. Öncelikle bloğunuzu bu zaman kadar niye keşfedemediğimin üzüntüsü içindeyim. Benim bloğum yok ama işyerinde ve evde fırsat buldukça pasta, yemek bloglarında geziniyorum. Pazar günü küçük oğlumun doğum günü için arama yaparken bloğunuzla karşılaştım ve tek kelimeyle bayıldım. İlk başta setleri sattığınızı sanmıştım. Böyle olmadığını görünce de inanın çok şaşırdım. Hem şaşırdım hem de çok sevindim. Paylaşımlarınızı gökte ararken yerde buldum diyebilirim. Diğer sitelerde görünce hayranlıkla baktığım banner ları karşımda görünce inanın çok sevindim. Mayıs ayında sünnet düğünümüz olacak. Onun için de bi setiniz olduğunu gördüm. Yani tek kelimeyle süper. Benim size birkaç sorum olacak eğer cevaplarsanız çok sevinirim. Bu setleri yazıcıdan yazdırırken A4 kağıdına renkli yazıcıdan mı çıktı alıyoruz? Bir de parlak kuşe kağıt A4 olur mu? Tavsiyeniz nedir? Şimdiden teşekkürler. Sevgiyle, sağlıcakla kalın...

Pınar Karacasu dedi ki...

Merhaba Nagihancığım, Pdf dosyalarını A4 boyutuna göre printerdan çıktı alınacak şekilde hazırladım. Dosyakağıdı yerine fon kağıdına (ya da fon kartonu da deniyor) çıktı alırsan daha tok durur, her kırtasiyecide bulunuyor. Anı çerçevesini, yaklaşık 50*70 cm boyutlarında olduğu için, ozaliycide en ucuz kağıda renkli çıktı alıp, sonra mukavvaya yapıştırıp, en son da kesip hazırlayabilirsin. Kapı afişi de A3 boyutlarında olursa iyi olur...

kitap kurdu böjük dedi ki...

harikasınız :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Herşey çok güzel olmuş, ellerine sağlık :)

Unknown dedi ki...

sizzz harikasınız bayıldım emeğinizi karşılıksız yayınlamanıza denicek tek laf bulamıyorum. kızımın 1 hafta sonra 6 ay kınası var nette araştırırken blogunuzu tesadüf buldum ve size şuan çokkkk dua ediyorum.. hayranlıkla yaptıklarınızın takipçisiyim artık :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Güzel sözleriniz için çok teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Bu minnak kuzu benim kizim :) Pinar hanim sayesinde unutulmaz fotograf karelerinin sahibi oldu ;)

Pınar Karacasu dedi ki...

Öperim sizi :)))

Adsız dedi ki...

pınar hanım merhaba
pepe teması için çok tşk ederim
yardım severliğiniz tartışılmaz sakıncası yoksa son birşey daha sormak isterim
paintle elimden gedliği kadar yazıları değiştirip isim vs yazmaya çalıştım tabi kusursuz değil bazıları baya bozuk oldu :) anlamadığım bazı resimlerde şeffaf yazılar oluyor onları silme yöntemini biliyormusunuz tamda resmin üzerinde oluyor ve basarken siz direk basıma hazır yayınlıyorsunuz fakat bu hangi prgramla yapılır ben paintte yapıyorum a4 e en fazla 2,3 sığdırabiliyorum kenarlardaki beyazlıktan dolayı yani yuvarkal bişey beğendim diyelim sadece o yuvarlağı nasıl elde edebilirim saydam bişr şekilde

Pınar Karacasu dedi ki...

Bana mail atıp, örnek göndererek sorunuzu sorabilir misiniz, tam anlayamadım zira :) rpkaracasu@hotmail.com

Unknown dedi ki...

merhabalar pınar hanım pepe temasını bulamıyorum zaten herkeze çok yardımcı oluyorsunuz ama bana da olursanız memnun olurum

Adsız dedi ki...

ellerinize saglik, Büyüklere Kina konzepti yaparsaniz sevinirim. Osmanli tarzi da olabilir :)

sarma0134 dedi ki...

Pinar hanim sizi tebrik ediyorum.. Arkadasimin vasitasi ile blogunuzu iki gündür bakmadan duramiyorum gerçekten çok.hoş ben ilk dg hazirlanirken çok zor olmuştu.. Artik 3yas günü sizin sitemizden yararlanacagim.. Yorumları okudum arkadaşlara hazirladiginiz konseptleride blogunuza eklermisiniz.. Baby shower kina geceleri için benim.oğlum besiktasli yetisiyor o konsepte kartal simgisini eklerseniz sevinirim tesekkur ederim şimdiden...basarilarinizin devamini diliyorum..

sarma0134 dedi ki...

Besiktasli konseptinizi oğluna uyarlanabilir mi sini oğlum Emir Efe 3 yasinda yazabilirsiniz sevinirim.... Ani çerçevesine kartali ani çerçevesine eklerseniz çok memunu olurum.. Mail adresim nolcer96@gmail.com veya sarma0134@gmail.com

Adsız dedi ki...

Pınar hanım sizi severek takip ediyorum sizden bi ricam var kına nişan düğün içinde birşeyler tasarlayabilirmisiniz helede kına için sabırsızlıkla bekliyor olacağım sevgiler...

asosh dedi ki...

pınar hanımcım cmt günü kızıma mevlüt okutacaktım ve kına partisini de sayenizde o güne yetiştireceğim. fakat anı çerçevesinin kapı afişinin ve alfabenin bir türlü linkini açamıyorum adobe reader da yükledim. sorun sizce ne olabilir? maille bana pdfleri gönderebilir misiniz? aslievin35@gmail.com ilginize teşekkürler.

asosh dedi ki...

pınar hanımcım tekrar ben geldim.Hepsini açıp indirebildim şöyleki sizin verdiğiniz linke tıkladım boş bir sayfa açılıyor buranın linkini kopyaladım google amcanın sayfasına tekrardan yapıştırdım hemen açıldılar. benim gibi sorun yaşayan olursa bir de böyle denesinler.Size kocamannnnn sevgiler ve teşekkürlerimi sunuyorum.Resimleri ve teşekkürümü maille paylaşacağım. herkesin gönlünde taht kurmuşsunuz benim bundan yeni haberim oldu,bundan böyle sizınlayimmmmmmm

Pınar Karacasu dedi ki...

:)

Pınar Karacasu dedi ki...

Eğer basmadıysanız, yeniden indirmenizi tavsiye ederim, biraz düzeltme yaptım da :)

Adsız dedi ki...

Slm pinar hanim hediye kutusunun linki yokmu

Pınar Karacasu dedi ki...

Ayri linki yok, setin icinde...

Unknown dedi ki...

PINAR HANIM ÖNEREBİLECEGİNİZ BİR ÖZALİTÇİ VARMI ACABA? BASTIRMAK İÇİN GİTTİGİMDE MEGAPİKSELLERİNDEN DOLAYI KÖTÜ ÇIKACAGINI SÖYLEDİLERVE BASTIRAMADIM . BİR DE ANI ÇERÇEVESİNİ BİR YERDE 100*70 OLARAK BİR YERDE 50*70 OLARAK YAZMIŞSINIZ HANGİSİ DOGRUDUR ?

Pınar Karacasu dedi ki...

Siz ozalitcilere aldırmayın, Yapacağınız foto çerçevesi alt tarafı bir yaşgününde kullanılıp, uzaktan foto çektireceğiniz birşey, ofset baskı yaptırmayacaksınız ya, siz onlara 'olsun, kötü olsun fark etmez, basın' deyip bastırın, ama en ucuz kağıda bastırın :) 100*70 daha iyi oluyor kalabalık çekimler için.

Pınar Karacasu dedi ki...

Adi baskı fotosu görmek isterseniz yılbaşı ve arı maya konseptlerinde kendi hazırladığım çerçeveleri
görebilirsiniz.

Unknown dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım bloğunuzu sürekli takipteyim. Gerçekten çok güzel şeyler yapıyorsunuz bizim için. Elinize emeğinize sağlık. Sizden bir ricam olucak benim Bu konsepte uygun anı kartı oluşturabilir misiniz. "Siz yazın yıllar sonra Minasu okusun" . Bana mail atarsanız gerçekten çok sevinirim. sevgul.tunca@corlu.bel.tr

Sevgi dedi ki...

Pınar Hanım merhaba,

Paylaşımınız için teşekkürler. Linklerde bir sorun mu var. İndiremiyorum. Yardımcı olabilir misiniz?

Pınar Karacasu dedi ki...

Bir sorun gözükmüyor, bir daha deneyin isterseniz. Yine indiremezseniz bilgisayarınızın koruma duvarı açık olabilir, engelliyor olabilir...

Hande Asrak dedi ki...

Merhaba Pınar hanım,
Yaptıklarınızı hayranlıkla izliyorum. Ironman konsept arıyorum ancak hiçbiryerde bulamadım yardımcı olabilir misiniz?

Unknown dedi ki...

Pınar hanım merhaba,
Sizi sık sık takip ediyorum. Daha önce 1 YAŞ doğum günü için minik adam yayınlarınızı çıkarttım çok teşekkür ederim. Şimdi sizden acil bir ricam olacak Perşembe günü oğlumun doğum günü var ve peter Pan istiyor. Bununla ilgili yardımcı olabilirmisiniz acaba. Eşime de sürpriz yapmak istiyorum.
Şimdiden teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

Merhaba pınar hanim bugün parti seti satan bir siteye rastladım ve sizin hazirlayip burada yayınladığınız setlerdi. Dilerseniz ismini mail atarak gönderebilirim.

Pınar Karacasu dedi ki...

Maallesef bu tür kişilerle çok karşılaşıyorum, uyarılardan sonra kaldırıyorlar, ne gariptir ki haberim olmayacağını zannedebiliyorlar :( Çok sevinirim, mailini bekliyorum, çok teşekkürler ilgin için... rpkaracasu@hotmail.com (belki kaybetmişsindir diye:))