20 Mart 2014 Perşembe

Küçük Adamlar :)))


Minik adamlarımıza Küçük Adam konsepti :)
Buradan indirebilirsiniz... Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır. 
Bu sette de duvar afişi (afişe istediğiniz yazıyı yazabilmeniz için banner alfabesini buradan indirebilirsiniz.),
Topkek süsleri ve kapları,
Ayrıca bıyıklı topkek süsleri,
Takma bıyık ve şapkalar (resimdeki torunum :)),
Sahte dudaklar (burada da manken olarak kendimi kullandım:)),
Şişe / peçete etiketi, pipet süsleri, davetiye,
Hediye kutusu,
 ve çikolata etiketi var...
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz, (en az 50*70 cm boyutlarında basın).
Kapı afişini ise buradan indirebilirsiniz (En az A3 boyutunda basın)
Pasta önerim,
veee balonlarımız...

99 yorum:

Unknown dedi ki...

:D çok sempatik

Pınar Karacasu dedi ki...

Teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Süper seneye bu olabilir konseptimiz :) Emeğinize sağlık :)

Adsız dedi ki...

bıyık super olmus bunun kırmızı dudaklısıda harika olur ve çikolata etiketi bütün setlere eklemelisiniz harika olmus siz süpersiniz masallh demek istiyorum insanlara yardımetmeniz şahane bize cok güzel örnek oldunuz

Unknown dedi ki...

Pinar hanim romantik bi tarz cok güzel olur, pembeler, fiyonklar, çiçekler, danteller tam 17.yy havasi estirirdi. minik guzeller prenses kiyafeti de giyerse tam moda girmis olurlar :)) aaa hatta bide tipki biyiklarda oldugu gibi çubuklar uzerinde gozleri kapatan süslü maske, ayy cok heyecanlandim :D lutfen boyle bisey de hazirlayin

Adsız dedi ki...

yine harikasınız...

Unknown dedi ki...

Pinar hanim ellerinize sağlık hersey harika... mumkunse küçükadamlara hediye kutusuda eklemeniz mumkun mu?

Pınar Karacasu dedi ki...

İstekleri ekledim :)

Pınar Karacasu dedi ki...

İsteklerinizi ekledim :)

Unknown dedi ki...

Cok tesekkur ederim :)))

Unknown dedi ki...

Ve biraz fazla olacak ama davetiye de ekleyebilir misiniz? ilginiz icin cok tesekkur ederim iyi çalışmalar pınar hanım

Adsız dedi ki...

hediye paketleri indirilmiyor

Pınar Karacasu dedi ki...

Hediye paketleri ayrı değil, tüm set aynı pdf dosyasının içinde...

Unknown dedi ki...

Pınar hanım siz yaptığınızın farkında mısınız...:-) şaka bir tarafa da.Hiç bir karşılık beklemeden o küçücük yürekleri nasıl mutlu edip nasıl sevinç çığlıkları attırıyorsunuz tahmin bile edemezsiniz....Biz bu yıl oğlum için okulda temalı bir doğum günü partisi düşünüyoruz bizim canavar MİNİON lara takmış durumda ..Bu aralar zaten tüm çocukların da gözdesi olan MİNİONlarla ilğili bir çalışma rica edecektik sizden.inanın bizi çok mutlu edersiniz...Minion resmi atacaktım ama beceremedim...:-( çok teşekkürler şimdiden sevgiyle öpüyoruz sizi ben ve çocuklarım

Pınar Karacasu dedi ki...

Güzel sözleriniz için çok teşekkürler, sıraya koydum Minion'u da, yapacağım ilk fırsatta :)

Adsız dedi ki...

slm sibel hanım dudak ve hediye paKETİ SETTE gözukmuyor indirilirken bilgilerinize sunulur teskurler

Pınar Karacasu dedi ki...

Haklısınız, düzelttim hemen, teşekkürler...

Adsız dedi ki...

cakıl seti harika hediye paketi tabak ici davetiye ve zarfı anı cercevesi poster cikolata etiketi yok tek ricaetsem ekleyebilme imkanınız varmı

Unknown dedi ki...

Bekliyoruz heyecan ve merakla...mayıs'a yetisir dimi..:-)))

Adsız dedi ki...

Hepsi çok güzel

adsiz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
adsiz dedi ki...

işte bu haftalardır aradıgım setı buldum... mavi yeşil kuçuk adam konsepti. yalnız çok küçük bir ricam olabilir mi? anı çerçevesine EFE.nin diş bugdayı hatırası yazabilirmisiniz ve banner.a da dişim çıktı... şimdiden çok teşekkür ederimmm ...

Unknown dedi ki...

Yerim seni Atalay :)))

Ecem&Poyraz dedi ki...

Siyah topkek kaplarını da yapabilirmisiniz rica etsem :) bu konsepti Haziran'da kullanacağım

Pınar Karacasu dedi ki...

Koydum bile :)

Pınar Karacasu dedi ki...

???? Buradan mı yardım edeyim :P Herkese açık mı yayınlayayım yani...

Ecem&Poyraz dedi ki...

Birde yazısız küçük adam banner olursa :) çok tşk edeceğim

Adsız dedi ki...

Merhabalar, oncelikle yaptiklariniz icin tebrik ederim hepsi cok guzeller.ben sizden bir konuda tavsiye istiyorum daha dogrusu birsey sormak istiyorum.bende kendimce boyle islerle ilgileniyorum ve simdi kisiye ozel cikolatalar yapmak istiyorum ama bunun icin daha dogrusu etiket basmak icin hangi programi kullanacagimi daha dogrusu ne yapacagimi bilemiyorum ama bu konuda yardimci olabilirseniz cok sevinirim..tesekkur ederim..

Pınar Karacasu dedi ki...

Ben mimar olduğum için mimari bir program olan Autocad programıyla yapıyorum, pdf. dosyası hazırlıyorum, vektörel bir program. Tüm pdf. dosyaları A4 boyutunda, yani herhangibir renkli yazıcıdan çıktı alınabilecek şekilde hazırladım. Size yardımcı olabildiğimi sanmıyorum, ama, piyasada o kadar çok grafik programı var ki, herhangibirini kullanabilirsiniz sanırım :)

Unknown dedi ki...

Pinar hanim tekrar merhaba kucuk adam konseptinin parcalarini gebisletmissiniz cok sevindim.size mailden de yazdim ama ulasamadim.11nisanda dgunumuz cok az kaldi rica etsem bu temaya batu ismini ekleyebilir misiniz ?

Unknown dedi ki...

pınar hanım rica etsem orjınal autocad programındaki çalışma haliyle bana Küçük adam seti ve kızlar için pembe olan minie mouse setini mail atabilir misiniz? aslikunduz_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhabalar,ozalitçi anı çerçevesinin boytunun küçük olduğunu söyledi 50x70cm kötü görüneceğini söyledi.. yardımcı olabilir misiniz -bu konuda?

Pınar Karacasu dedi ki...

Valla, çok net, pırıl pırıl olmasına gerek yok deseydiniz, bu birkaç kişinin arkasında durup, uzaktan fotoğraf çektireceği bir çerçeve alt tarafı :) Profesyonel sunum yapmayacaksınız ki ... Çok daha net dosya hazırlanabilir, ancak, üzerine herkesin (bu işi hiç bilmeyen kişilerin bile) çocuklarının ismini yazabileceği format hazırlamak amacım, çok net olması için dosyanın çok büyük olması gerekir, bu da dosyanın indirilmesinde, ya da yüklenmesinde sorunlara neden oluyor ki bunu da istemiyorum açıkcası. Siz bence aldırmayın ve baskı aldırtın ozalitciye, en ucuzundan olsun demeyi de unutmayın :)))

Pınar Karacasu dedi ki...

Bu arada ozalitci basmamakta ısrarlı davranırsa ve siz zor durumda kalacaksanız, mail adresinizi verin, 610Kb yerine 5800Kb büyüklüğündeki dosyayı size göndereyim. Buradan indirmeniz biraz zor...

edusa dedi ki...

çok teşekkürler pınar hanım ne kadar ilgilisiniz edusa_81@yahoo.com . teşekkürler şimdidennnnn :))

Adsız dedi ki...

pınar hanım merhaba öncelikler ellerinize sağlık eserleriniz HARİKA..çok güzeller
bu konseptinizi oğlum için hazırlamak istiyorum fakat küçük adam yazısı yerine hoş geldin Mehmet Kaan ı nasıl yazabilirim bilmiyorum yardımcı olur musunuz şimdiden çook teşekkür ederim:))

Adsız dedi ki...

pınar hanım daha doğrusu bu konseptin topkek süslerini peçete süslerini hem baby shower da hemde hastanede kullanmak istiyorum :)) o yüzden Küçük Adam yerine Mehmet Kaan yazmak istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim

Pınar Karacasu dedi ki...

Bu tür talepleriniz için mail atarsanız, ancak size dönebilirim, aksi halde havada kalan, 'adsız' bir kişi oluyorsunuz :)

Adsız dedi ki...

Pinar hanim hemen mailimi veriyim. zuhalyuksel22@gmail.com
sizden ricam bannerda iyiki dogdunun yanina mehmet kaan i ve kucuk adam yazilarinin yerine mehmet kaan eklemeniz.cok tesekkur ederim simdiden:)

Reine dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Reine dedi ki...

Pınar Hanım, Şahane bir insansınız, öncelikle paylaşımcılığınızdan dolayı sizi çok çok tebrik ederim. Uzun zamandır beni bu kadar mutlu eden bir site olmamıştı:) Kısmetse haziran ayında 1 yaşına girecek ikiz yeğenlerim için bu konsepti hazırlamak istiyorum. Bu nedenle davetiyedeki "küçük adam"ın sonuna "lar" nasıl ekleyebiliriz?
Çok teşekkürler...

Pınar Karacasu dedi ki...

Güzel sözleriniz için çok teşekkürler :) Ececiğim, buradan herhangibir dosya gönderemiyorum , banner için 14. sayfadaki 'K' harfini iki kere basarak halledebilirsiniz, davetiye için de mail adresiniz gerekiyor. Sevgiler...

Reine dedi ki...

Pınar Hanım Merhaba tekrar, dosyayı indirince "K" konusunu çözdüm. O sebeple yer kaplamamak adına sildim yorumumu:), Davetiye için şimdi E-posta gönderiyorum. Tekrar çok teşekkür ederim. Sizin gibi insanların artması dileğiyle...

Adsız dedi ki...

Pınar hanım merhaba 1 yasındayım erkek setını ınıdırdım fakat anı cercevesını bulmadım varmı acaba.bırde bu guzel paylasımlarınız ıcın tesekkurler hepsı bırbırınden harıka:)

Pınar Karacasu dedi ki...

Anı Çerçevesi, yukarıda, çikolata etiketinin altında, pastanın üstünde :)))

Unknown dedi ki...

harikasınız cook yardımcı oldunuz pekiş bunlar duz kagıda mı cıkartılcak yoksa parlakmı

Unknown dedi ki...

kac haftadır arastırmaktan basıma agrılar gırdı sonunda sans eseri sızı buldum aslında benm aklımdakı tema mavı yesıl bıde aslan lı tema ama indiremedim maalesef sizdede bunu buldum oglusumun dogum gunu 6 agustosta acaba o zamana kadar bu sekilde bi tema yapabilirmisiniz yoksa bunları cıkarttırcam..simdiden tesekkurler..

Pınar Karacasu dedi ki...

Fon kartonuna basıyorum ben, yarı mat, ne parlak, ne mat :) Ama isteğe göre ikisi de olur...

Adsız dedi ki...

pınar hanım rica etsem orjınal autocad programındaki çalışma haliyle olan kırmızı minie mouse setini mail atabilir misiniz? nazan_sezgin1773@hotmail.com

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Pinar hanim merhaba, konsepti ilk isteyenlerd3n biriydim, oncelikle tesekkur edwrim renkler cok guzel elinize saglik, bu arada dogum gunumuz geldi catti, sizden iyiki dogdun bannerina DORUK yazisi ve ani cercevesine 1 yas hatirasi yazmanizi rica etsem mumkun olurmu acaba? Mail adresim deryatortop@gmail.com iyi aksamlar

Pınar Karacasu dedi ki...

Yazıyı, yukardaki banner alfabesini indirip istediğin gibi yazabilirsin, sevgiler...

Pınar Karacasu dedi ki...

Yardımcı oluyorum yazı işlerinde filan, ama, takdir edersiniz ki o kadar da değil, bir zahmet emeğe saygı lütfen...
Madem Autocad kullanabiliyorsunuz siz de değişik değişik çalışmalar yapabilirsiniz, hatta paylaşabilirsiniz bile :)

Unknown dedi ki...

pınar hanım ellerinize sağlık,çok güzel herşey.bende kullanacağım fakat hatıra çerçevesinin 'yaşgünü hatırası' kısmını boş bırakarak paylaşsanız 1.yaş hatırası,alpbarkın,ve tarih kullanmak istiyorum,26.08.2013 gibi... yardımcı olursanız sevininrim. mail adresim aishe_kar06@hotmail.com... kolay gelsin sevgiler.

Pınar Karacasu dedi ki...

Jpeg formatında yayınladığım için en basit program olan 'Paint' programı ile bile silebilirsin o yazıyı :)

Adsız dedi ki...

merhaba Pınar Hanım acaba bu temada amerikan servis var mı?

Adsız dedi ki...

merabalar pınar hanım bende tum arkadaslar gıbı sıze cok tesekkur edıyorum.oglumun dogum gunu hazıranda ve ben bu konseptı uygulamak ıstıyorum.yanlız ozalıtcıye gıttıgımde nasıl kagıda basması gerektıgını soylemem gerek onu bılmıyorum.ve anı cercevesı sadece kagıtmı olacak yoksa kalın kırılmayacak bırseymı olacak bunlar kafama takılıyor.Degerlı vaktınızı bıze ayırdıgınız ıcın cok tesekkur ederız bır cogumuzun hayal bıle edemeyecegı guzellıklerı bıze yasattıgınız ıcın cok tesekkurler.ELINIZE,EMEGINIZE SAGLIK SIZ BIZI SEVINDIRDINIZ RABBIMDE SIZI SEVINDIRSIN INSALLAH :)

Adsız dedi ki...

AYRICA BEN ILCEDE YASIYORUM OZALITCI ICIN MERKEZE BAKMAM GEREKIYOR EGER BULAMAZSAM BASKA NE TUR BIR BASKI YAPTIRABLIRIM BU KONSEPTI ACABA ?

Pınar Karacasu dedi ki...

Sadece anı çerçevesi ve kapı afişi büyük boyda, sadece onları dışarıda bastıracaksın, ozalitci olması gereklmez, bazı kırtasiyecilerde de var büyük boy renkli çıktı alabilecekleri yazıcılar. İnce normal kağıda bastır, en kalınından mukavva al, üzerine pritle yapıştır, sonra da kes. Pdf. dosyalarını ise A4 (dosyakağıdı) boyutunda fon kağıdına bastır. Fon kağıdı her kırtasiyecide satılıyor, yine artık her kırtasiyecide renkli çıktı alabileceğin yazıcı var. Evde yazıcın varsa, fon kağıdını alıp evde kendin basabilirsin :)

Unknown dedi ki...

çıktıları aldık bakalım sıra partide az kaldı fotoğrafların paylaşacağım sizinle ellerinize emeğinize sağlık yalnız mısır kuplarında bir sorun var yada ben yapamadım şimdiden çokkk teşekkür ederimmm

Nurgül Atmaca dedi ki...

Merhaba Pinar hanim , öncelikle emeginize ve ellerinize saglik, bizlere bu imkani sundugunuz icin cok tesekür ederim :) Ben Ani cercevesini bizim reklamcida yaptirmak istiyorumda, yukarida bi arkadasin belirttigi gibi, bu dosyadaki pek net olmuyo, 50x70cm boylarinda bana mail olarak atablirmisinz? ayrica Yas günü hatirasi yerine Teoman Kaan'in 1.yas hatirasi yazabilirmi? mail adesim nurguelatmaca@googlemail.com simdiden cok tesekkür ederim

Unknown dedi ki...

ilk once ellerinize saglık ama ben bir turlu linklerden indiremiyorum beyaz bir sayfa cıkıyor :(

Pınar Karacasu dedi ki...

Valla yok reklamcı beğenmedi, yok şu şirket çözünürlüğü az buldu filan dedikçe, dosyaları (ne gerek varsa, sanki profesyonel sunum yaptırılacak :P) büyüttüren arkadaşlar nedeniyle, artık indirilemez hale geldiler dosyalar, çoook beklerseniz indirebileceksiniz umarım, çok yavaşladı haliyle :(((

Adsız dedi ki...

Mail adresini yazabilir misiniz?? nurayozcelik26@windowslive.com ��

Adsız dedi ki...

Harika şeyler yapmışsınız hepsine bayıldım tebrik ediyorum harikasınız�� birkaç bişey sormak istiyorum .... Şu anda çıkartamayacakmıyız??sopalara takılan bıyıkları ne ile kestiniz çok düzgün olmuşlar... Ve hangi renk kartona çıkartmalıyız ??? Sevgiler

Pınar Karacasu dedi ki...

Mail adresim, ismimin üzerine tıkladığınızda açılan sayfada iletişim bilgilerinde var zaten :) rpkaracasu@hotmail.com

Pınar Karacasu dedi ki...

Aslında açılıyor hemen de, internet hızı çok düşük olanların açması biraz zaman alıyor... Dosyalar zaten resimlerde gördüğünüz gibi renkli, tekrardan renklendirmeye gerek yok. tabi kli beyaz fon kağıdı yeterli. Kesimleri bildiğiniz orta boy kağıt makasıyla yapıyorum, o kadar da düzgün değil kesimler, ve çok düzgün olmasına da, gördüğünüz gibi kimse fark etmeyeceği için, gerek yok :)))

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim bugün çıkartacağım sevgiler ��

Mor incir dedi ki...

Bu harikaymııışşş :)
Takipteyim
Sevgiler

Adsız dedi ki...

pınar hanım yine harika bir konsept olmuş ellerinize sağlık.. kızımın doğumgünü çok beğenildi sayenizde, çok teşekkür ederim. sizden yine bişey rica etsem kızımdan sonra bnm eşimin doğumgününe geldi sıra :) 40 yaş sendorumu atlatması için 40 konseptli bir organizasyon yapmak istiyorum. çalışma yapabilir misiniz acil bişekilde??? şimdiden teşekkür ederim iyi günler..

ayşe çebi dedi ki...

Allah razı olsun gerçekten :)
çalışan annenin tam da yardımcısı olmuşsunuz. doğum gününden sonra emeğinizin fotolarını da göndermek isterim. ellerinize sağlık. harikasınız.

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım Merhaba :)
Konsept çok harika olmuş emekleriniz ve bize yardımcı olduğunuz için teşekkürler.Sizden bir ricam var yazıları küçük adam emir ve emir bir yaşında olarak değiştirip bana mail gönderirmisiniz mail adresim seldasnr@hotmail.com şimdiden çok teşekkürler iyi günler..

Adsız dedi ki...

Pınar hanım merhabalar,

Küçük adamların pdf bağlantısına tıkladığımda küçük prens dosyası açılıyor. Bağlantıyı yanlış eklemiş olabilir misiniz?

Pınar Karacasu dedi ki...

düzelttim :)

namecelik dedi ki...

Pınar hanım merhaba

Setleriniz çok güzel. Ben de oğluma bahçeli ağaçlı bir yerde 3 yaş doğumgünü partisi hazırlıyorum. Aslan olmak istiyor. Hazır ağaçlı açık alandayken bir orman konsepti kullanmak istiyorum. Ağaçlar ve orman hayvanları gibi. Tabii bu ormanın kralı da oğlum olacak ☺️ Böyle bir seyiniz var mı acaba??

Pınar Karacasu dedi ki...

Lütfen sağ üst köşedeki arama motoruna 'aslan' yazar mısınız :)

Adsız dedi ki...

Lütfeeeeen yardım pınar hanım:((çerçeve ve afişin yazılarını kimse değiştiremedi ozalitçi vb:(((çerçeveye poyraz 1yaşında ve afişe küçük adamın doğumgünü yazıp yollar mısınız rica etsek:(oğlumun ilk doğum gününe çok az kaldı:(((

sb dedi ki...

Emeğiniz ve paylaşımlarınız için çok teşekkürler Pınar Hanım. Pazar günü oğlumuzun 1. yaş günü kutlamasını yapacağız ve sizin küçük adam konseptini kullanmayı düşünüyoruz.Lakin ne kadar denediysek bir türlü aynı fontta küçük adam yazıları yerine oğlumuzun resmini veya yiğit eren yazısını yazamadık.Nasıl yapacağımız konusunda yardımcı olursanız seviniriz. Hatta fazla cüretkarlık adletmezsseniz yazıp bize ulaştırısanız çok daha mutlu oluruz. cankankam@hotmail.com.

Unknown dedi ki...

Pinar hanm merhabaa öncelikle emeğinize yúreqinize saqlik cook qüzel calismalar hazrliyorsunuz bizler icin ☺ bisey sorucaktim kirtasiyede bu pdf dosyasini nasil indirebilirz subatta doqum qunumuz war merak ediorum bunu ordan nete qiripdemi olacak yoksa telefona indirsek olurmu acabaa ��

Pınar Karacasu dedi ki...

İnternet olan her yerden indirebilirsiniz, tercih meselesi :). Ben olsam önce bilgisayarıma indiririm, sonra flash disk (usb bellek) e kaydeder, kırtasiyecide internet var mı diye syrese girmeden, minicik aleti yanıma alıp giderdim, ama tercih meselesi tabi ki yinede :))))

BİZZZ VE EMEK dedi ki...

Pınar hanım,her doğumgününde kurtarıcımız oluyorsunuz,ve sizi herkese tavsiye ediyorum.bu konsepti iki hafta içinde yapıcam.Ancak kapı afişini yatay olarak ve de "kutay 5 yaşında" şeklinde bir türlü hazırlayamadık.Sizden rica etsem yardımcı olurmusunuz.

Gülşah Okka dedi ki...

merhaba pınat hanım
oğlum Toprak pazartesi günü 2 yaşında olacak pazar günü yapacağımız parti için bu konseptinizi kullandım. Çook teşekkür ederim size hepsi çok güzel oluyor sayenizde. doğum gününden fotoları göndericem mutlaka size :)
sevgiler

Pınar Karacasu dedi ki...

Toprakcığa nice güzel yıllar dilerim, fotoları bekliyorum :)

ADSIZ dedi ki...

PINAR HANIM TOPKEK SÜSLERİNİ DE AYRI İNDİREBİLECEĞİMİZ RESİMLER DE EKLEYEBİLİRMİSİNİZ RİCA ETSEM. TEŞEKKÜRLER :)

ADSIZ dedi ki...

HER ÜRÜNE AİT TÜM PDF DOSYASINI NEREDEN İNDİRİYORUZ ACABA BEN SADECE BAZILARININ ALTINDA TIKLAYIP İNDİREBİLİRSİNİZ YAZISI GÖRDÜM :(

Adsız dedi ki...

Kurabiye canavari temasida yaparmisiniz?

Unknown dedi ki...

pınar hanımcım merhaba öncelikle böyle güzel çocuklarımıza mutluluk verici bi işe imza attığınız için çok ama çok teşekkür ederim...Biz küçük adam temalı olan kapı afişini indirmek istiyorum ama kendi resmimizi nasıl eklicez yardımcı olurmusunuz lütfen :) .. aslında bizim konseptimiz 1 yaş doğum günü ayıcık ama burda bulamadım devamını burdan çıkartayım diye

Unknown dedi ki...

pinar hanımcım bu arada eşimin hesabı ama ben nurcan kahraman....bayanım yani :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Mrb, ayıcıklı konsept yok ama 'mini mini birler' deki erkek konseptini indirirseniz bolca ayıcık var onda...

Unknown dedi ki...

Pinar hnmcim nolur bana setin tamamini gonderebilirmisiniizz nolurr... 19 martta oglumjn dgunu var gulsahhaci@gmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba Pinar hanim, elinizeemeğineinze saglik harika seyler yapıyorsunuz, benim de size bir sorum vardi ve mail atmistim, yanitiniz icin simdiden teşekkürler, mutlu günler :)

Unknown dedi ki...

Merhaba Pinar hanim, elinizeemeğineinze saglik harika seyler yapıyorsunuz, benim de size bir sorum vardi ve mail atmistim, yanitiniz icin simdiden teşekkürler, mutlu günler :)

Unknown dedi ki...

Pınar hanım merhaba,
Öncelikle birçok anneye bu şekilde yardımcı olduğunuz için teşekkürler.Benim sorum şu olacak: Bu stickerlar üzerinde küçük adam yazılarını nasıl editleyip yeni bir yazı yazabiliriz? Örneğin küçük adam yerine "Ömer Aras 1 Yaşında" gibi. Tekrar teşekkürker emeğinize yüreğinize sağlık....

tuğba dedi ki...

pınar hanım merhabalar emeğinize sağlık çok güzeller nasipse bu ayın 16 sında oğlumun birinci yaşını kutluycaz rica etsem küçük adam temalı seti mail olarak atabilirmisiniz bana indiremiyorum çünki şimdiden çok teşekkür ederim tuba.7@outlook.com

ikiz annesi dedi ki...

pınar hanım öncelikle ellerinize sağlık tüm çalışmalarınız cok güzel bize cok faydalı bir sitenız var ikiz küçük adamlarıma bu konsepti yapmak istiyorum fakat ekleri çogul yapamadım bi tavsiyeniz var mı bu acemi kardeşinize yardım ederseniz cok sevinirim :)

Unknown dedi ki...

Merhaba Pınar Hanım bu konsepti yeğenim için hazırlıyorum bununla ilgili anı kartı hazırlayabilir misiniz??

İrem Gülenç Balun dedi ki...

pınar hanım merhaba,
birçok kişi yazmıs ama cevap bulamadım ben de.
bannerdaki yazıyı nasıl değiştirebiliriz yardımcı olabilir misiniz? :)
konsept süper... inşallah biz de kullanıcaz =)

Unknown dedi ki...

Merhaba pınar hanım bende bu setı ındırdım yapmak ıcın ama anı cercevesını paıntte duzenlerken oglumun adını yazınca ufak kalıyo en buyuk punto 72 de yazıyorum ama yınede kucuk ne yapmam gerekıyor