11 Haziran 2014 Çarşamba

Karlar Kraliçesi



Karlar Kraliçesi Elsa ve Anna'nın öyküsünü konsept olarak seçtim bu sefer...
Maketler adaptasyon, diğerleri tamamen özgün çalışmadır :) 
Tüm seti buradan indirebilirsiniz. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;)
Bu sette, topkek süsleri, topkek kapları,
Şişe/peçete etiketleri, pipet süsleri,
Duvar afişi, ( duvar afişi alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz)
Patlamış mısır kutusu (popcorn),
Çikolata kağıtları,
Kapı kolu askısı, tabak içi,
Davetiye,
Ve hediye paketi var... 
Hediye paketi yapımında zorlanırsanız, nasıl yapılacağına buradan bakabilirsiniz.
Amerikan servisini buradan indirebilirsiniz,  A3 boyutunda bastırın.
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz. Üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz. Buradan indirin.
Topkek (cupcake) standını ise buradan indirebilirsiniz, nasıl yapılacağına buradan bakabilirsiniz.
Elsa'nın maketini ve yapım açıklamasını buradan,
Anna'nınkini ise buradan indirebilirsiniz.
Bu da yardımcı olmak amaçlı pasta örneği, benim, fotoğrafını koyduğum pastalarla bir ilgim yoktur, bana pasta için siparişte bulunmamanız rica edilir :)))
Bu da süslemeler için balon örneği ;)
Hepinize kolay gelsin, bu güne kadar tüm yayınladıklarım ücretsizdir, sadece indirip, kesip, yapıştıracaksınız. Bana ayrıca sipariş vermemenizi, renk, şekil değişikliği gibi taleplerde bulunmamanızı rica ederim, sizleri bulduğunuzla yetinmek zorunda bıraktığım için özür dilerim :)))
Daha keyifli ve zengin özel tasarımlar yapan çok sayıda arkadaşlarımız var, verdiklerimden daha fazlasını talep etmeniz durumunda, bundan sonra o taleplerinizi ilgili arkadaşlara yönlendirmenizi rica ederim...
TEŞEKKÜRLER, ÖPÜCÜKLER ...

41 yorum:

Unknown dedi ki...

Vuuuvvv frozen :)))

Pınar Karacasu dedi ki...

:)

Manolya Özkan dedi ki...

Bugün izledim bu filmi gerçekten çocukların cok ilgisini çekiyor. musterilerime fikir olarak onerecegim bu konsepti

Unknown dedi ki...

Mailinizi kontrol ettiniz mi Pinar hanim, sizin hazirladiginiz mezuniyet konseptini yaptik, resimlerden bazilarini size yolladım :)

Reine dedi ki...

Pınar Hanım, ben de "ne zaman bu yazı gelecek" diye bekliyordum. Tamamen keyif için yaptığınız (ki blogun adı da keyfekeder) bu paylaşımlar ben dahil bir çok kişiye yol gösterici oldu. Bizim ikizleirn doğumgünü bu haftasonu olacak kısmetse. Sizin fikirlerinizden yola çıkarak profesyonel destek aldık. Bana göre çok güzel oldu. Tekrar güzel paylaşımlarınız için çok teşekkür ederiz. İyi ki varsınız..

Pınar Karacasu dedi ki...

Desteğiniz için çok teşekkürler :)

my little world dedi ki...

Pinar hanim ben de haftasonu kızımın 3 yas partisinde cilek kiz parti setini kullandim. Misafirler instagram ce facebookta goren herkes cok beğendi. Ellerinize sağlık. Allah sizden razi olsun. Instagram hesabınız varsa tskip etmek isterim.

Pınar Karacasu dedi ki...

Ne güzel, nice yaşlara :) ig hesabım var evet, pkaracasu olarak, az kullanıyorum ama...

Adsız dedi ki...

Öncelikle her sey bir harika kardesim icin sizin bize sundugunuz bu guzelliklerden fazlasiyla.yararlanacagim.Ben son zamanlarda nerdeyse her organizasyonda gordugumuz papyon, degisik biyiklar, kravat, sapka modellerinden bi konsept olusturursaniz eminin ben dahil bircok kisi memnun olur diyecektim ama keyif sizin olumsuz donuş yaparsaniz asla sorun olmaz :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Küçük adam konseptimde bıyık ve şapka var, ona papyon ve kravat da eklerim :)

Adsız dedi ki...

İNDİREMİYORUZ KARLAR KRALICESINI YARDIMCI OLURMUSUNUZ?

Pınar Karacasu dedi ki...

Bir sorun gözükmüyor, bilgisayarınızın koruma ayarlarından olabilir, başka bir bilgisayardan deneyin ya da koruma ayarlarını değiştirin...

Adsız dedi ki...

pınar hanım ellerinize emeğinize sağlık.bunlar için dudak uçuklatan ücretlerle isteyenler var.tekrar tekrar teşekkürler.benim ikiz kızlarımın doğum günü için kullanmak istiyorum.bu süslemeleri özelleştirebilmek için isimlerini nasıl yazabilirim??yardımınız için şimdiden teşekkürler.. saygılar..

Adsız dedi ki...

harikasınız cok cok tesekkur ederımmm sız olmasanız böle bir şeyi maliyet açıcısından hayal bıle edemezdım mınımını cocuklarımızı cok mutlu edıyorsunuz :D emra

Pınar Karacasu dedi ki...

Teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

pinar hanim kizim icin frozen i kullandik..tum arkadaslari veliler ve ozellikle de kizim bayildi.ellerinize saglik cok tesekkur ederiz

Pınar Karacasu dedi ki...

Beğenmenize çok sevindim :) Minik kızınızın yaş günü kutlu olsun, hep güzel günlerini görün :)))

Burcu dedi ki...

Tesekkürederiz kızımla beraber kes yapıştır yapıp kendi patimizi hazırladık çok daha fazla keyif aldık .. Bir de ricam olcak amerikan servisi hazırlarmısınız :)))

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim :)

Burcu dedi ki...

Nekadar incesin çok teşekkürederiz :)

Unknown dedi ki...

Pınar hanım gerçekten ellerinize sağlık,çalışmalarınızın çoğunu inceledim,hepside süper olmuş.Ellerinize sağlık.Herkes bu tür işlerden yüksek meblağlarda paralar kazanırken sizin ücretsiz ,gönülden bu işle uğraşmanız gerçekten inanılmaz....Tekrardan teşekkür ediyorum ve başarılar diliyorum.

kuzucukların annesi dedi ki...

süpersiniz teşekkürlerrrrrr

ÖznurunGüzellikleri dedi ki...

Merhaba, Pınar Hanım hepsine bayıldım ya. Emeğinize sağlık. Ne kadar gönlü bol kalbi güzel insansınız. Bunlarla ücretsiz gönülden uğraşmanız gerçekten bu dünyada böyle iyi insanlar var işte dedirtiyorsunuz. Başarılarınızın devamını diliyorum. İnşallah bebişimin doğum gününe kadar hello kitty li bir çalışmanızda olur. :) Sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

Pinar hnm ben telefndan giriyrm bunlari indrnce nerde cikarticaz ozalit ne demek

Pınar Karacasu dedi ki...

pdf. dosyalarını çoğu evde, ofiste, kırtasiyecilerde bulabileceğiniz renkli yazıcılardan çıktı alabilir/aldırabilirsiniz, peg dosyaları için büyük boy yazıcı gerekir ki onu da nerede bastırabileceğinizi ben bilemem, sağa sola sorun nerede vardır diye :)

Unknown dedi ki...

Pınar hanım merhabalar karlar kraliçesinde hediye paketinde civcivli tema çıkıyor değiştirebilirsiniz?

Unknown dedi ki...

Pınar hanım merhabalar karlar kraliçesinde hediye paketinde civcivli tema çıkıyor değiştirebilirsiniz?

Buse ve Beste Özçakıcı dedi ki...

hediye paketini minnie deki hediye paketi gibi yaparmsınız, o cok pratikiti bu zor, tesekkurler

Mindfulnesskocaeli dedi ki...

Şimşek mc quenn konsepti bukadar detaylı değil lütfen onu yeniden elden geçirirmisiniz.karlar kraliçesi daha ayrıntılı daha güzel teşekkürler:)

Unknown dedi ki...

Merhaba Karlar kraliçesinin dogum günü davetiyesinide paylaşırmısınız. Teşekkür ederim. Emeginize sağlık

Unknown dedi ki...

Merhaba pınar hanim bu tema için cupcake standi da ekler misiniz, teşekkür edederim şimdiden

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim bile ;)

nuran dedi ki...

merhaba hepsi çok güzeller ellerinize sağlık rica etsem elsa davetiyesi de ekleyebilirmisiniz? Şimdiden teşekkürler:)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Pınar hnm öncelikle ellerinize sağlık.ben konseptlerinizi 3. Kez kullanacağım inşallah.kızımın 2 yaş konseptini frozen düşünüyorum ama tüm seti açamıyorum sayfa bulunamadı diyor.diğerlerini servis,alfabe vs açılıyo ama tüm seti açamadım rica etsem kontrol edebilir misiniz.şimdiden çok çok teşekkür ederim

Pınar Karacasu dedi ki...

Bir sorun gozukmuyor, yeniden dener misiniz ?

Unknown dedi ki...

pınar hanım emeğinize sağlık hepsi çok güzel görünüyor ancak ben de linki açamıyorum. setin tamamının olduğu link açılmıyor, tekrar kontrol edebilir misiniz? teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Pınar hanım ellerinize sağlık bu seneki doğum günümüzü sizin şablonlarla hazırladık çok beğenildi ve kızım çok mutlu oldu önemli olanda onunla kesip yapmaktı paylaşımlarınız için teşekkürler

Adsız dedi ki...

Kapı afişinde download dediğimde yine parti setini indiriyor. Bi kontrol edebilirmisinizz? paylaşımlarınız için çok çok teşekkürler.. Gerçekten superler.

Unknown dedi ki...

sevgılı pınar hanıım sıze ne sekılde ulaşacagımı bılemedıgım ıcın buradan yazıyorum kızımın diş partısınde sızden yardım aldım dogum gunu ıcınde mınnıe kullanma ıstıyorum bana bı kaç bıseyde yardımcı olurmsuz lutfen

Unknown dedi ki...

burcuu___emree@hotmail.com maılım