17 Mart 2014 Pazartesi

Barbie Girl :)))

Her küçük kızın olmazsa olmaz oyuncaklarından Barbie, yaşgünü konseptimiz olsun mu bu sefer... Artık, azıcık daha büyümüş minik ablalarımız için oluşturduğum bu seti buradan indirebilirsiniz.
Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;)
Bu sette de,
Duvar afişi, (duvar afişinizi alfabe olarak buradan indirip kişiselleştirebilirsiniz)
Şişe / peçete etiketi, pipet süsleri,
Topkek süsleri, kapları,
Çikolata etiketi,
Anı kartı,
ve hediye paketi çantalar var :)
Kapı afişini buradan (Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.),
Anı çerçevesini ise buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Amerikan servisini buradan indirebilirsiniz,  A3 boyutunda bastırın.
Konseptimize uygun bir pasta örneği :)
Bunlar da tavanımıza yapıştıracağımız balonlarımız ...
Kolay gelsin...
Size gelinim için hazırladığım yaşgünü partisinden örnek fotoları aşağıya koyuyorum, sıkca sorulan boyutlar hakkında fikir verir sanırım :)
Duvar afişi, anı çerçevesi, vs...
Duvar afişi (banner),
Ve anı çerçevesi...

25 yorum:

Adsız dedi ki...

HARİKA...
emeğinize sağlık...

Unknown dedi ki...

Yine yine çok begendim. Fuşya - siyah müthiş bi ikili olmuş. Barbie li temayi görünce aklıma monster high ve Winx geldi. Bu aralar kızların en bi sevdiği çizgi karakterler :)))

cocugumlaeglenirken dedi ki...

harika olmuş

Pınar Karacasu dedi ki...

Teşekkürler :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Winx yakında geliyor ;)

ecaysihirliellerİM dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ecaysihirliellerİM dedi ki...

PINAR HANIM YAPTIĞINIZ BÜTÜN ÇALIŞMALAR HARİKA BEĞENİYLE SESSİZ SESSİZ TAKİP EDİYORUM SİZİ...bu tasarımları yaparken hangi programı kullanıyorsunuz..tşk..

poppyzey dedi ki...

merhabalar,
emekleriniz gerçekten çok güzel.kızım yakında 1 yaşına girecek ve papatya temalı bir parti yapmayı düşünüyorum.sitenizde baktım ancak bulamadım böyle bi çalışma yaparsanız çok sevinirim çünkü yabancı siteler dahil papatya temasına rastlayamadım .bir de çalışmalarınızın çıktılarını nasıl alıyoruz nasıl bir kağıda baskı yaptırıyoruz yardımcı olursanız sevinirim.iyi çalışmalar.

Adsız dedi ki...

Bence ari maya konsepti de harika olur. Emeginize saglik

Pınar Karacasu dedi ki...

Ben Autocad ve Paint programını kullanıyorum, anlayacağınız tamamen amatörce yapıyorum hepsini :) Hiçbir grafik programı kullanmadan yapıyorum...

Pınar Karacasu dedi ki...

Arı Maya'yı 'Arı Vız Vız' ın altına ekledim bile :) Çok talep geliyordu, yaptım mecburen :)

Pınar Karacasu dedi ki...

O kadar çok istek var ki, sıraya koydum sizinkini de :)

Adsız dedi ki...

Pinar hn ben oglum icin minik prens temasini kullanicam fakat isim yazamadim emir bugra 1 yas bana yardimci olabilirmisiniz birde bu temayla ilgili cikolata kagidi ve tabak ici birde servis dusunuyorum yardimci olabilirmisiniz mail adresim emreaka8@yahoo.com

zeynep dedi ki...

Merhaba pinar hanim
ellerinize saglik hersey cok guzel olmus sizden bi istegim olcak ins beni geri cevirmezsiniz.zebra desenli ve kirmizili bi tema yapmaniz mumkun mu?

zeynep dedi ki...

Onumuzdeki ay dogum gunumuz benim ve kizimin kiyafetleri hazir.suslere gelince online alisveris siteleinde hep zebra ve pembe var:-( isime yaramiyor bu yuzden.ins beni ve ranami kirmazsiniz

Unknown dedi ki...

Merhabalar pınar hanim sizi bulduguma o kadar çok sevindim ki anlatamam hepsi bir harika sormak istediğim birşeyler var bu setlerin ölçüleriyle oynamadan direk cikti alabiliriz dimi bir de ben afişleri paintte actigimda çok küçük duruyorlar onu anlayamadım

Mor Hastası dedi ki...

Yine harika elinize sağlık

Mor Hastası dedi ki...

bayılıyorum yaptıklarınıza :))

Pınar Karacasu dedi ki...

Yukardaki fotolar, ölçüleri oynanmamış, direkt çıktı alınmış halleridir :) Afişleri paintte hangi programla açtınız bilemedim, benim koyduklarım pdf. formatında, paint açmaz...

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar, ellerine sağlık yine çok güzel bir çalışma yapmışsınız. İzninizle ben tasarımda değişiklikler yaparak pembe zebra olarak kullanmak istiyorum. Ama afiş ve çerçevemiz uygun olmadığı için zebra desenli olarak çalışabilir misiniz? bide mısır kutusu hazırlayabilir misiniz?

Unknown dedi ki...

Ayni seyi isteyecektim kizimin dogumgunu icin pembe zebra konsepti isteyecektim mumkun mu lutfenn dis bugdayi icin dunya para doktum bu defa kendim biseyler yapmaliyim sizin taslaklariniz sayesinde tabi.. birde cerceve olarak daha buyuk boy kullanmak mumkun mu lutfen yardim edin... birde bi sorum.olacak bunlari ozalitcide baki olarak alirken hangi tut kagitlar kullansak memnun kaliriz acaba..

Adsız dedi ki...

zuhal hanım, merhaba pınar hanımın izniyle onun yerine ben cevap veriyim dedim. çerçeveyi ozalitçide çıktı alıcaksanız zaten onlar sizin istediğiniz ölçüde ayarlar genel olarak 100x70cm ideal oluyor. sizin fotonuzda gördüğüm diş partisindeki çerçeve gibi olur. Çıktıları bende genel olarak ozalitçide kalın parlak kağıda baskı alıyorum. sadece minik şeyler yapıcaksam mesala pipet süsü veya onları küçültüp kanepeler için kürdan süsü yapıcaksam normal kağıda çıktı alıyorum yapıştırması daha kolay oluyor böylelikle. Hala mısır kutusu ve afişi beklemekteyim bende :( Pınar hanım duyun sesimizi bizi üzmeyin artık.....

Adsız dedi ki...

herşey çok şahane çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

merhaba
bu seti ben kızımın 3 yaş doğum gününde kullanmak istiyorum. çok güzel olmuş ellerinize sağlık. sizden bir ricam olacak bunun anı kartı ve isim yazabilmemiz için harf ve sayılarınıda ekler misiniz? yada varsa mail adresime gönderir misiniz? dogum günümüz 18 şubatta. yardımcı olursanız çok sevinirim. busraseker@tedi.com.tr mailim

teşekkürler

Pınar Karacasu dedi ki...

Duvar afişi alfabesini indirebilir ve istediğiniz yazıyı istediğiniz harfi basarak yazabilirsiniz, anı kartını ekledim :)