4 Mart 2014 Salı

Hoşgeldin Melek...


Minik meleklerimize melekli yaşgünü partisi yapalım, buradan indirmeye başlayın.
Bu sette de herzaman olduğu gibi,
Topkek kabı ve süsleri,
Şişe / peçete etiketi, pipet süsleri,
Patlamış mısır (popcorn) kutusu,
Çukulata kağıdı,
Anı kartı,
Duvar afişi, (duvar afişi alfabesini buradan indirerek istediğiniz harfi basıp istediğiniz yazıyı yazabilirsiniz)
ve, hediye kutusu var..
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra fotoblok ya da mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini de buradan indirebilirsiniz. 
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Pasta örneğimiz,
ve tavan balonlarımız...
Kolay gelsin...

16 yorum:

Unknown dedi ki...

Pembe-mavi çok yakışmış. Bizim bebek kinamiza sıra gelmesine çok var mı :)))

cocugumlaeglenirken dedi ki...

çok şeker olmuş

Pınar Karacasu dedi ki...

Çok teşekkürler :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Geldi bile :) Bir koşu hazırlayıp, yayınladım...

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım merhaba! sitenize bayıldım emeğinize sağlık. prensesimiz Nil'in 1 yaş hazırlıklarına başladım :) melek konsepti için bana yardımcı olabilir misiniz? şimdiden çok teşekkür ederim. sevgiyle kalın nurerkus@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Bu pastanin tam resmi yokmu

Pınar Karacasu dedi ki...

Pastanın hepsi bu ama :)

Adsız dedi ki...

Pınar hanim merhaba öncelikle tebrik etmek isterim sizi Hakkınızda çok güzel şeyler söylenmiş :)
Yalnız hiçbir dosyayi indiremedim ben google sayfasından da açtım fakat boş ekran bomboş çıkıyor neden olabilir?

Adsız dedi ki...

Pınar Hanım merhaba! ben geçen yaz bu konsepti küçük kızım için rica ettim sizden ve sayenizde masam çok şık oldu. yakında büyük kızımın 5. yaş gününü kutlayacağız. kardeşiyle aynı olsun istiyor aynı konsepti Ela için gönderebilir misiniz? Çok teşekkürler emeğinize sağlık nurerkus@hotmail.com

ilknurbaysal dedi ki...

Pınar hn merhaba ilk önce çalışmalarınız için teşekkür ederim. Diş buğday konseptinizi Kullandık cok güzel oldu :) 1 yaş için de bu konsepti düşündüm. Bunun pembe olanı var mıdır? Yada rengini nasıl hangi programda değiştirebilirim. Yardımcı olabilir misiniz?

Pınar Karacasu dedi ki...

Maallesef renk değişikliği yapamıyorum, herşeye sıfırdan başlamam gerekiyor renk değişikliği için. Zaten gökyüxünü temsil ettiği için mavi yapmıştım, yıldızlar da var dikkat ederseniz :) Ama bir bilene sorarsanız belki kolaylıkla rengini değiştirebileceğiniz bir program vardır, ben biraz amatörce çalışıyorum...

Unknown dedi ki...

sayfalar açılmıyor lütfen yardımcı olun

Pınar Karacasu dedi ki...

Herhangibir sorun göremedim, internet bağlantınızda bir sorun olabilir, biraz yoğun dosyalar, biraz beklerseniz yüklenir sanırım...

Unknown dedi ki...

Pınar Hanım merhaba,
Doğum günümüzde bu konseptti kullanacağım. Duvar afişine fotoğraf koymak istiyorum.Yazdığınız gibi Paint te denedim ama beceremedim yanlış yaptığım bir şey mi var acaba :( Yardımcı olabilir misiniz?

Pınar Karacasu dedi ki...

Önce iki dosyayı da Paintte açın. İkisinin de boyutlarını aynı olacak şekilde ayarlayın (büyük olanı küçültün). Sonra yerleştirmek istediğiniz resmi copy komutuyla seçin, diğer resme gidip kopyaladığınızı içine insert komutuyla yerleştirin....

Unknown dedi ki...

Pınar Hanım çok teşekkür ederim. Ufak bir deneme yaptım oldu gibi :)