15 Mart 2014 Cumartesi

Süpermen Yetiiiiiş ...



Kendisine şiddetle gereksinim duyduğumuz şu günlerde yeni konseptimiz : SÜPERMEN
Buradan indirebileceğiniz bu sette,
Duvar afişi (tüm harfleri içeren banner alfabesini buradan indirebilirsiniz, bu dosyadan istediğiniz harfi basarak, istediğiniz yazıyı hazırlayabilir, duvar afişlerinizi özelleştirebilirsiniz),
Topkek süsleri,
Topkek kabı,
Çikolata kağıdı,
Ve şişe / peçete etiketleri, pipet süsleri
ve tabak içi, bardak kılıfı var.
Anı çerçevesini buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini de buradan indirebilirsiniz. 
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Pasta örneğimiz ve
Balonlarımız...

17 yorum:

Adsız dedi ki...

harikasınız

Adsız dedi ki...

acaba ikiz erkek çocukları için yaş günü seti olarak düşünceniz var mı muhteşem fikirlerinizden yararlanmak isterim...

Adsız dedi ki...

Merhaba pınar hanım blogunuzu yeni buldum 15 gün sonra oğlumun 1 yas günü için fes temalı siyah kırmızı ve krem renklerinde konsept arıyorum ve bulamadım bana da yardımcı olur musunuz? bad99angel@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba Pinar hanim, yaptiklsriniz cok guzel ellerinize saglik, bircok sey var ams kucuk adamlara uygun biyik temasi yok :) biyik temasi yapmayi dusunuyor musunuz? Iyi aksamlar

Pınar Karacasu dedi ki...

Yakında geliyor, yolda :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Geldi ;)

Unknown dedi ki...

Bende istiyorum nasıl sipariş vereceğim yardımcı olur musunuz Pınar Hanım :)

Adsız dedi ki...

hepsi çok güzel. ellerinize sağlık
çikolata kağıdı,hediye paketi, popcorn kutusu ve kapı afişi de hazırlarsanız süper süper süper olur

BURCU KANBUR dedi ki...

pınar abla yine imdadıma yetiştin. türkiyede bu tema üzerine birsey yok kostüm dışında. tabak bardağı çinden getirtmeye calışıyorum. onu da çözersem bir sıkıntım kalmayacak. ellerine sağlık.

Pınar Karacasu dedi ki...

Ana sete tabak içi ve bardak kılıfı ekledim :) Duvar afişi alfabesi de ekledim, tabak- bardak konusunda taaa Çin'leri araştırmana hiç gerek yok, lacivert, kırmızı veya beyaz boş tabak ve bardaklar satın alıp setteki hazırladıklarımı basıp üzerlerine geçirebilirsin (veya pritle yapıştırabilirsin) :) Biz bir arkadaşın kızı için hazırlamıştık bardak süslerini, mail adresin olmadığı için fotoğrafını yollayamadım, çok da güzel olmuştu...

Adsız dedi ki...

kızlarımın doğum gününde geçen sene hello kitty temasını kullanmıştım çok tşkler.şimdi ise mayısta doğumum var romantik bişiler arıyorum özellikle etiket içi boş ben yazmak istiyorum http://www.partiavm.com/Parti_Malzemeleri_Ayrinti-4276-Miss_Mantar_Tipali_Etiketli_Cam_Sisede_Sivi_Sabun_10_Adet.html bu tarz bişi yani tam olarak yardımcı olurmusunuz rica etsem

Adsız dedi ki...

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/1907315_10152324688234295_1214441300_n.jpg?oh=5306b37a901476e32d44bfacb48cfea1&oe=5527C50D&__gda__=1433309655_eef636c62257d62edbf41f753633bc0c

Pınar Karacasu dedi ki...

Birtek 'Romantik Vintage' konsepti var buna uyabilecek bende :)

Pınar Karacasu dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş :)

Adsız dedi ki...

peki bilgisayarda fotoshop programı ile mi etiket içindeki yazıları silip kendim yazabilirim

Adsız dedi ki...

Merhaba pınar hanım.. Bloğunuz çok güzel .. Tebrik ederim sizi..sizden bir ricam olacak. Superman konseptine uygun davetiye ekleyebilirmisiniz acaba? Teşekkürler

Unknown dedi ki...

Muhtesem harika mukemmel aradigim konsept oglum anne supermenli dogum gunu istiyorum ben diyordu bu kadar olur👍👏 3 yasinda cok mutlu olacak emeginize saglik