5 Mart 2014 Çarşamba

Yarasa Adam (Batman)...



Minik delikanlıların gözdesi Yarasa Adam, nam-ı diğer Batman olsun bu seferki konseptimiz :)
Bu seti buradan indirebilirsiniz. Bu dosyayı fon kağıdına basarsanız daha tok duracaktır, set A4 boyutlarında hazırlanmıştır. Daha sonra yapacağınız işlem kesip, yapıştırıp, kullanmaktır ;) 
Bu sette de her zaman olduğu gibi, patlamış mısır kutusu,
Duvar afişi, (duvar afişi alfabesini buradan indirerek istediğiniz harfi basıp istediğiniz yazıyı yazabilirsiniz)
Topkek kabı ve süsleri,
Şişe / peçete etiketleri, pipet süsleri, tabak içi,
Çikolata kağıdı,
Davetiye,
veee, Batman'ın ünlü maskesi var, maskeyi keçeden de yapabilirsiniz...
Amerikan servisini buradan indirebilirsiniz,  A3 boyutunda bastırın.
Çok istek alan Anı Çerçevemizi de unutmadım tabiki, buradan indirebilirsiniz, üzerine 'Paint' programıyla isim yazarak özelleştirebilirsiniz. Boyutları enaz 100*70 cm.dir, düz kağıda renkli çıktı aldıktan sonra mukavvaya yapıştırıp sonra da keserek hazırlayabilirsiniz.
Kapı afişini de buradan indirebilirsiniz. 
Kapı afişi enaz A3 boyutunda basılmasını tavsiye ederim, yine 'Paint' programıyla isim yazarak ve içine fotoğraf koyarak özelleştirebilirsiniz.
Bu da pasta için bir fikir,
Balonlar da unutulmasın lütfen :)

12 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar pınar hanım sizden bir istegim olcak yigenimin 1 yas kutlaması var hellokity cok sewiyor tutusu filan mor benim sizden ricam mor etiket yapabilirmisiniz tabak içi ve misafirlere hediye anı cercevesi hellokityde yoktu simdiden cok tesekurler yigenim mira adına tesekurler

Pınar Karacasu dedi ki...

Renk değişikliği yapmak çok vakit alıyor, neredeyse sıfırdan yapıyormuşum gibi, elimde fuşya rengi de var, olur mu ?

Unknown dedi ki...

Merhaba! Size nasıl ulaşabilirim? Batman konsepti hakkında bilgi almak istiyorum....

Pınar Karacasu dedi ki...

'Hakkımda' bölümüne girerseniz, orada mail adresim dahil benimle ilgili her tür bilgiye ulaşabilirsiniz. Ama, size zahmet olmasın, ben yazayım bari :) rpkaracasu@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba pinar hanim ugrasilariniz çok güzel hayran kaldim emeğimize saglik ben de oğlumun doğum günü için batman konsepti düşünüyorum burada neredeyse herşey var bitek davetiye ve dogum gunume hosgeldiniz yazili resim koyabilecegim afis bulamadim ona uygun birşeyler paylasma imkaniniz varmi şimdiden tesekkurler

Pınar Karacasu dedi ki...

Ekledim ;)

Adsız dedi ki...

Merhaba pınar hanım..batman konseptine uygun tabak bulamıyorum .. Rica etsem tabak içi etiketi hazırlarmısınız? Emeğinize sağlık..sevgiler

Pınar Karacasu dedi ki...

Koydum, evet...

gülcan dedi ki...

merhaba Pınar hn,batman konseptine hediye kutusu ekleyebilir miyiz? şimdiden teşekkürler..

gülcan dedi ki...

birde kitap ayracı istesem çok mu şey istemiş olurum :)

Unknown dedi ki...

Ya gözlerime inanamadım dünyada senin gibi insalar kaldımı. Herkez bu işler için paralar peşinde koşarken sen koca bi konsepti hazırlayıp koymuşsun. Sen bi melek olmalısın çünkü biz meleklerimizi mutlu edebilmek için bilgisayarda nerde ne yaptırabilir diye bakarken seni bulup kendimizin kesip yapıştırabileceği hazır kalıp koymuşsun, gerçekten çok şaşkınım :) 3 yıldır oğluma konseptli doğum günü yapıyorum dünyaları harcadım bu yıl Batman konsepti araştırırken PINAR MELEĞİNİ buluverdim, sayende 4. yaş günümüz senin emeklerinle güzelleşecek. Şimdiden teşekkür ederim

Blabla dedi ki...

Prenses sofia ve batman içeriklerine ulaşılamıyor.. çok acil lazimm